donderdag 11 november 2010

zolder- en computergate ...

Sinds zaterdag is hij er weer! Mijn computer is weer terug van weggeweest!
Maar op dit moment staat hij er nog zo bij ...


Niet echt geïnstalleerd om er eens even lekker achter te gaan werken.
Nu ziet mijn officiële werkplek op zolder er op dit moment  nog zo uit ....


... ook echt al helemaal klaar en ingericht om mijn computer neer te zetten ..;-)

En op mijn "tijdelijke" werkplek beneden staat nu de oude computer, wat daar als Internet computer voor de kinderen blijft staan, maar wat tot nu toe nog steeds mijn werkplek is ....


Kortom, totdat de zolder af is, vrees ik dat de eettafel mijn vaste werkplek met mijn eigen computer gaat worden. Ik hou mij vast aan het feit dat de zolder bijna af is en dat deze wel heel erg mooi gaat worden, zie hieronder een preview ....


6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een hele mooie, lichte plek! Geen straf om als werkplek te hebben naar mijn idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooie lichte zolder!
    hier ook een lange to do lijst, verbouwing, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik het redelijk maar laat gebeuren....(al betekend dat eigenlijk dat er NIETS gebeurt). Oh help, voelt de ik-moet-nog-zoveel stress weer opkomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lichte en ruime zolder; wat een heerlijk vooruitzicht. En wat een nette tijdelijke werkplek, ik zet maar geen foto van die van mij op het www ;-)!

    Hoe is het met B e r b e r? Is ze aan de beterende hand?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo veel licht op je zolder! Kun je ook naar boven naar de lucht kijken? Mooi! En mooie deuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, dat wordt inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat is mooi geworden. Heerlijk om daar te kunnen werken straks.

    BeantwoordenVerwijderen

¾