vrijdag 17 december 2010

deze week zag ik ... (14)


Bij verjaardagen, verschuiven we de meubels,
zodat we meer ruimte hebben,
en daardoor meer mensen kunnen plaatsen.

Eigenlijk vinden we deze opstelling veel gezelliger,
maar schuiven we 's avonds altijd alles weer terug,
omdat we dan toch met z'n twee├źn,
op de bank voor de TV willen hangen.

Ik baal ervan dat de TV, blijkbaar toch zo'n
belangrijke plaats inneemt.

Op dit moment staan de meubels nog steeds,
in de feestsopstelling.
We zitten nu vaker aan tafel,
en doen meer dingen met elkaar.

Bijkomend voordeel,
deze week ben ik,
duidelijk meer creatiever ook.

Maar waarschijnlijk ligt dat aan de komende Kerst!


"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos,geinspireerd op Jill's "Today I Saw"

10 opmerkingen:

  1. Mooi vloer heb je! En leuk is dat he, beetje schuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mammalien: helaas ziet onze vloer er anders uit, wel van hout maar niet zo mooi! Zo zou ik 'm wel willen hebben. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mammalien: het liefst zou ik de vloer wit geschilderd willen hebben, maar dat blijkt helaas niet mogelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) heerlijk ruim zo ik zou het gewoonzo houden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg eigenlijk inderdaad, dat de tv zo'n altaar is waarnaar het interieur wordt ingericht. Bij ons is het ook wel een belangrijk ding. En wat mooi dat het zo'n effect heeft op het activiteitenpatroon als je de boel niet naar de tv richt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, volgens mij is dat in de meeste woonkamers het geval! Hier staat de bank ook recht voor de tv terwijl de tv in ons gezinsleven (nog?) niet bepaald een hoofdrol speelt. Helaas leent onze kamer zich niet goed voor een herschikking van de meubels, het hele huis is hier extreem onhandig ingedeeld :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boel dus lekker laten staan! En vind het altijd heel erg leuk over je creatieve ingevingen te lezen, blijf maar in de groep gooien dus. X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. herkenbaar! ik vind het eigenlijk ook zo jammer zo'n t.v. Maar toch komt het steeds weer terug. Ik heb een tijdje geen gehad, en merkte dat ik toen ook veel creatiever was. Maar soms is een avondje zappen ook zo lekker.
    Misschien toch nog een tijdje zo laten staan. zeker voor de kerstvakantie extra gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een win-win situaties dus. Ik baal er altijd zo van dat je na een avond doelloos zappen, helemaal geen voldaan gevoel hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, een feestopstelling. Toevallig hebben wij vandaag ook wat geschoven met de meubels. Voelt wel goed zo :o)

    BeantwoordenVerwijderen

¾