donderdag 9 december 2010

een hele bijzondere nacht ...

x
Vanavond mocht L u c voor het eerst op zijn nieuwe kamer slapen. Twee jaar heeft het geduurd, maar nu is zijn kamer dan eindelijk af, ... hij was heel geduldig, en daarom nu dubbel zo blij. De hele middag hebben we besteed aan het schoonmaken van zijn kamer, het verhuizen van z'n spulletjes, het uit elkaar halen van het hoekstapelbed en het weer in elkaar zetten van zijn bed op de nieuwe slaapkamer. Half januari komt het onderstel voor de hoogslaper, en dan is het echt helemaal tot in de puntjes af ...

Zo ging de jongeman naar bed.


En nu ligt hij zó te slapen.


Het is niet alleen zijn eerste nacht, maar ook z'n laatste nacht als vijfjarige.

Morgen als hij wakker wordt, dan is hij zes jaar!

Zes jaar geleden keek ik, na vier slapeloze nachten,
met hele pijnlijke voorweeën, zo uit naar dit moment ...



Die nacht, de eerste echt koude nacht met vorst dat jaar,
werd L u c iets na vijven geboren.

Ach waarom ook niet, dan ook één van de eerste filmpjes ... ,
hebben we meteen een backup,
voor als de externe schijf het mocht begeven.


Slaap lekker ...

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je bijna jarige mannetje en veel verjaardagsplezier morgen! Wat een lief filmpje, die knuistjes en dat mondje, smelt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, dat filmpje... zo lief, zo'n klein vers mensje. Een hele fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O heerlijk zo'n verse baby, met die ouwe mannen handjes....

    Gefeliciteerd! En hopen dat hij lekker slaapt in zijn nieuwe bed/kamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oudemannenhandjes moet ik vast schrijven, ik doe elke dag de test op beterspellen.nl en met dit soort woorden ga ik altijd de mist in... het gaat om het idee, toch?!

    VAn harte, nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik smelt juist van het slapende jongetje op de foto! Dat heb je als je niet echt een babymoeder bent.

    Alvast van harte en een hele fijne dag samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! En heeft hij lekker geslapen in zijn nieuwe kamer??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een blije jongen kan ik me zo vorostellen, EN jarig en EN z'n hele eigen stoere kamer!!! Veel plezier vandaag X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief filmpje!

    Enne: van harte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh 6 alweer!Vind je dat ook niet heel groot klinken opeens? Volgend maand worden mijn meiden 6, ik ben alvast aan het idee aan het wennen, zo gek...
    Wat een mooie foto's! Was ook een flink kind hè?
    Alvast gefeliciteerd met de jarige job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met die jarige job!
    Een prima timing toch? De dag voordat hij 6 wordt een hele nieuwe slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enorme ontwikkeling maken ze door in zo'n relatief korte tijd. Het blijft een onvoorstelbaar wonder.

    Gefeliciteerd met je grote zoon! En een heel fijne dag toegewenst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte!!! Wat leuk, want precies vijf dagen later beviel ik van M.... Jij weet dus ook wat het is om een kinderfeestje in december te vieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾