zondag 5 december 2010

leuk speeltje ...




Bij toeval kwam ik een toepassing tegen,
waarmee je collages in allerlei vormen of letters kan maken, erg grappig.

Klik hier voor een gratis download van de "Collage Shaper".

Zelf maakte ik een collage op basis van een mijter!


(klik op collage voor vergroting)



Maar je zou dus ook bijvoorbeeld,
op basis van een hartje een collage kunnen maken.




Ik maakte er ook één,
op basis van de profieltekening van
B e n j a m i n en L u c ...




... maar die werd niet bijzonder mooi,
tenzij je nog meer foto's gebruikt,
maar dan vind ik, dat de toepasing,
zijn doel voorbij schiet.
P.S. voor iedereen die vanavond pakjesavond viert, een fijn avondje!

5 opmerkingen:

  1. Wat grappig! Ik hou van fotocollages. Helaas werken de meeste programma's niet op de mac.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Jij ook?!?
    Leuk die fotocollages.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anki: ik heb even gekeken, dit programma kan je ook voor de Mac downloaden.

    @Mellody: wij hebben het zaterdagavond gevierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een reactie op jouw reactie bij mij. Dat van die appels is niet zo lastig hoor. Ik heb het ook eens gedaan. Zie hier: http://mellody.web-log.nl/mellodys_nieuws/2008/06/vanavond-waande.html

    BeantwoordenVerwijderen

¾