maandag 10 januari 2011

daar gaat hij ...


In augustus wordt hij alweer 4 jaar,
maar afgelopen woensdag ging hij voor het eerst,
naar de peuterspeelzaal.

Hij wilde al zo lang en zo graag,
en vindt het dus ook helemaal super!
Op de woensdag- en vrijdagochtenden,
gaat ie nu,
en elke dag vraagt hij,
of hij naar "de R.akkertjes" mag.

Zelf vind ik het nogal moeilijk of dubbel,
omdat hij ook al,
op de dinsdagen en donderdagochtenden,
naar het kinderdagverblijf gaat.

Vier ochtenden onder de pannen,
vind ik namelijk nogal veel ....
Maar even kijken,
hoe het uit gaat pakken.

7 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je het veel vind. Maar ach als hij het leuk vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een blije foto's van een hele stoere zoon! Zucht, voordat je het weet leg je het zelfde moment bij Berber vast... :) X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kindjes vinden het zo fijn om eruit te zijn terwijl hun mama's het meest moeite mee hebben. Ze worden ook zo snel groot! Maar, wanneer ze zo'n glimlach op hun gezicht hebben, dan maakt het weer goed.

    groetjes,
    Tam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een beetje dom, maar ik dacht dat KDV en PSZ eigenlijk een beetje vergelijkbaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n blij koppie zeg! Gelukkig dat hij het ernaar zijn zin heeft, gezellig met andere kinderen spelen/leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet er aan wennen; dat geloof ik vast. Maar het is wel leuk voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh en hij ziet er zo vrolijk uit! Maar hier ook zo'n mamma die de kindjes liefst zo veel mogelijk bij zich heeft ...

    BeantwoordenVerwijderen

¾