donderdag 6 januari 2011

dit ben ik ...


Soms plaats je een logje,
en denk je daarna "mmm, toch maar niet".
Vanochtend plaatste ik er zo één,
en zo is ie weer verwijderd, haha...

Hier een fotootje van mij in de vakantie ...,
jammer dat ik er geen plaatje naast kan vinden,
 van dertig jaar geleden...





En zojuist besloten,
het logje weer terug te plaatsen.
Hoezo wispelturig?
Dat ben ik ook.

Uit de prullenbak gevist,
Omdat het gewoon zo voelt.
...

En dan ook maar,
een foto van zoon,
eronder.

x

15 opmerkingen:

  1. @Nicolle: een beetje raar, ik weet het... Dank voor je keuzeopties van vanmorgen. Ik moet even uit die spiraal, daarom wat luchtigers ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heeft iemand jou gevloerd hier... heb je al een nieuwe wasmachine trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Aritha: Ja, een hele mooie Miele. Erg blij mee! En die moet nu 15 jaar meegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet erg om soms even een valse start te maken. "Gewoon" weer een nieuwe wedstrijd beginnen! (klinkt makkelijker dan het is... maar het proberen vast waard!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Dat wispelturige ken ik ook. Ik verwijder vaak berichtjes en zet ze uit eindelijk weer terug, maar soms ook weer niet!

    Groetjes,
    Tam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent leuk! Wat een heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, vrouwen! Is het de tijd van de maand? ;-) Heerlijk wispelturig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vroeg me al af waar je toch was...., geen reactie op m'n mail gekregen, geen blogjes..., maar je lag in de sneeuw!! ;-) Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's! Je ziet er echt uit alsof je geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Surrendering to winter :) Zo moeder, zo zoon..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha leuk! Sneeuwengeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig, ik wou het zelfde als Saxa schrijven.. engeltjes in de sneeuw!! Moet af en toe toch, lekker genieten, we zijn maar 1 keer jong! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig, ik was op zoek naar het woord, maar ik kon het niet vinden: sneeuwengeletjes! Wat leuk dat je de foto van een van de jongens er aan hebt toegevoegd. Ik dacht: huh, twee foto's?

    En het af en toe twijfelen over het wel of niet plaatsen van een log is heel herkenbaar ;-). Gisteren nog eentje geplaatst en bijna direct verwijderd. Via de mail een aantal reacties: ik kan je log niet lezen. Pffff.

    Knuf.

    BeantwoordenVerwijderen

¾