dinsdag 25 januari 2011

vakantiegeluk 2008 ...

Zo aan het eind van de middag wil ik nog wel eens in onze map met foto's kijken, en vandaag kwam ik deze tegen ...


Het vakantiegeluk druipt er vanaf toch?! Heerlijk snoetje van O d o! En zelf ben ik duidelijk een paar kilo lichter dan nu ...., daar moet ik de komende weken toch echt aan werken. Nu maar hopen dat deze foto me inspireert om wat kilootjes af te vallen. Foto is trouwens genomen in een treintje in het spoorwegmuseum in Odense, Denemarken. Het was een heerlijke vakantie met heel erg mooi en warm weer.

Het is hier de laatste tijd wel wat stiller omdat 2011 maar niet echt goed op gang lijkt te komen. Er blijven maar akelige dingen in mijn nabije omgeving gebeuren, die er bij mij toch behoorlijk inhakken. Blijkbaar ben ik op dit moment niet zo goed bestand tegen deze opeenstapeling van vervelende gebeurtenissen. Momenten zoals op de foto hierboven, koester ik dan ook dubbelop.

Verder nog geen nieuws op het gezondheidsfront. Ik heb nog geen punctie gehad. De eerste afspraak bleek een intake te zijn en de tweede moest ik afzeggen vanwege een begrafenis.... Nu staat de afspraak voor volgende week maandag. Ik zie hier absoluut niet tegenop, en ben er ook 100% zeker van, dat er geen schokkende resultaten uit zullen komen (gelukkig!). Mijn bloedbeeld is immers helemaal OK. Maar ze moeten nu eenmaal alles uitsluiten, vandaar ....


11 opmerkingen:

  1. Wauw, wat zijn jullie mooi! Ik hoop dat je snel weer voelt wat je uitstraalt op seze foto. Sterkte met alle nare dingen die op je pad komen.
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je ziet er ook zo lekker bruin en blij uit op de foto. Koester, koester!
    Saxa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij mag er wezen hoor! Mooie ogen heb je.
    Neem gerust de tijd om alle gebeurtenissen van 'nu' te beleven/verwerken... sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, de rust straalt ervan af.
    Koesteren zulke momenten.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke foto !!!
    Probeer je op te trekken aan die mooie herinneringen.
    Veel suc6 bij de punctie hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer van je te "horen"! Ik hoop dat het allemaal snel weer de moeite waard is! Zet hem op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto en ook van de reacties hierboven word ik al blij dus hopelijk werkt dat bij jouw ook! Nog een paar dagen en dan zit Jan er gelukkig weer op, misschien begint 2011 voor jou gewoon op 01 02 2011!!!! dikke knuffel van mij X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto!
    Vervelend dat er zoveel nare dingen rondom je gebeuren. Dat kan er allemaal behoorlijk inhakken natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend maar weer toch? Zon'n punctie.
    Ik vind de foto ronduit mooi. Jullie zien er zo goed uit. En blij. Daar moet je vaak naar kijken ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto! Ik hoop dat je wat troost en kracht uit dit plaatje kan halen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

¾