donderdag 6 januari 2011

waar is de reset-knop?


... van 2011?

4 opmerkingen:

  1. Ja, ik weet het... Het is nogal een cryptisch logje/plaatje, maar heb geen zin om het uit te leggen. Plaatje geldt voor zowel mijn persoonlijke als professionele beleving van het jaar tot nu. Hè, heb ik het toch nog een beetje uitgelegd. Haha ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje dat klinkt niet best...
    Sterkte, Succes, Zet hem op, laat je niet gek maken*

    * doorhalen wat niet van toepassing is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel creatief. Ik dacht eerst, zonder je tekst gelezen te hebben, dat het zo'n plaatje was waar je meerdere dingen in kunt zien, je weet wel, oude vrouw/jong meisje. Dus Nederland op zijn kant was voor mij echt een grommende gorilla :-)

    In 2011 laat je vast veel van je zien! Succes ermee.

    Dikke knuffel uit Wales.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stel mezelf dezelfde vraag, vind het moeilijk om te wennen aan dit nieuwe jaar. Ik had het me zo anders voorgesteld ... .

    BeantwoordenVerwijderen

¾