zaterdag 15 januari 2011

zo is ze echt ...

x
Mevrouw houdt van rare smoelen trekken,
de hele dag door.



Een raar bekkie hier,
een een opgetrokken bekkie daar ...


En dus ook vanochtend in bad,
bij de foto's zat niet één normaal snoetje.


Ik ben wel blij dat ze weer van die bekkies trekt,
want vannacht zag ze er heel witjes uit.

Mevrouw, heeft namelijk al een tijdje diarree,
en dus gingen we naar de huisarts.
De huisarts dacht aan een verstopping,
en dus mocht dochter,
hoe jong ze ook is
aan een laxeermiddel.

De eerste dag gebeurde er nog niets,
maar op dag twee,
liet ze sporen van drap achter.
En vannacht,
begon ze er ook nog eens bij te spugen.

Ik hoorde tweemaal een kuch en een boer,
en toen zei ze steeds 'dit', "dit".
Ik draaide me om,
en zag haar handje,
hevig over het matrasje aaien.

Voor mijn doen was ik best koel,
ik gaf aan man een washand,
en zei dat hij haar snoet en handjes
moest schoonmaken,
zodat ik haar bed kon verschonen.

Daarna lag ik nog uren wakker,
schrok op van elke zucht en steun.

Vanochtend, toen ik man vertelde,
van ons nachtelijk avontuur,
keek hij verwonderd op.
"Wat heeft ze overgegeven?,
ik kan me daar niets van herinneren".

Fijn, toch zo'n man,
die slapend vanalles kan!

14 opmerkingen:

  1. Nou ze ziet er niet beroerd uit.
    Lachen met zo´n grappenmaker.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker bekkie heeft ze toch; hopelijk blijven jullie vannacht zulke 'avonturen' bespaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wat, he, die mannen (-; En nu maar hopen dat het dat griepje is dat binnen een dag weer weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah, mannen, 'k heb ook zo'n exemplaar in huis. Met zo'n gek bekkie is nachtelijk avontuur gauw vergeten, niet?
    Wat een liefje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sja, die mannen! Maar wat een gekke bekkies trekt ze weer, gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zo om te zien, grappig!!!

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Ik hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is. En wat goed dat je zo koel kon blijven!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vraag eens aan je man hoe hij dat doet, misschien heb je er wat aan :-) Ik hoop dat ze weer helemaal opgeknapt is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hm..Is nu heel raar als ik zeg:
    "Wát n poepie...":-)
    Nouja, laat ik dan zeggen:
    wat n lekker ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hee, maar, stoere jij!! Zonder paniek, alles onder controle! You Go girl!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾