vrijdag 11 februari 2011

ballonkuiten ... deze week zag ik ... (19)

Dochter liep in veel te kleine schoenen,
en dus moesten er nieuwe komen.

Er was wel uitverkoop,
maar helaas niet veel keus,
wel in jongensschoenen,
maar voor dochter
waren er alleen nog een paar
laarzen over.

Bij het aantrekken
van verscheidene paren,
bleek dat de rits
telkens weer niet dicht kon,
omdat ze te dikke
kuiten heeft ...

Ach, arme ...
erfelijk belast.

Gelukkig zijn we
bij het vierde en laatste paar,
toch nog geslaagd.


"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"


15 opmerkingen:

  1. Gelukkig toch geslaagd,
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owjee, bekend probleem....en ik HOU zo van laarzen....ach, meestal zit er toch wat tussen :) fijn dat jullie geslaagd zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij valt lukt het soms, soms ook niet :-(
    De dochter van mijn vriendin heeft daar enorm problemen mee. Het kind kan gewoon geen laarzen aan :-(
    Gelukkig vonden jullie wel wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja zo'n kuit ken ik. ook in kinderformaat.
    smalle voet en brede kuit= onmogelijke combinatie
    we kiezen altijd hooge veterlaarzen omdat we die het beste kunnen aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach arme...gelukkig alsnog geslaagd.
    Het is erg herkenbaar; als kind wilde ik altijd graag laarzen maar kon nooit slagen ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, er zijn ergere dingen die je kunt erven van je moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach je bent uiteindleijk toch gewoon nog geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw hihi dat hadden we met mijn meisje ook :-) En aangezien ze ook nog eens NIET van schoenen sjoppen houd.... Nu hebben we het probleem dat de meeste laarzen te lang zijn omdat ze nogal grote voeten heeft :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas ben ook ik gezegend met zulke kuiten ;-)!

    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog, heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig ben je toch geslaagd.
    Mijn dochter had te gauw grote voeten waardoor ze van die tutterige laarsjes aan moest die niet bij haar leeftijd pasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Komt nog wel goed. Onze dochter had ook van die klapkuite, nu heeft ze luciferhoutjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, Sarah lijkt (nog) niet erfelijk belast te zijn. Ik sluit me aan bij de ballonkuitenclub ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik dacht dat voor jongens schoenen kopen lastig was. Maar ja bij meisjes dus ook!

    BeantwoordenVerwijderen

¾