zondag 27 februari 2011

grijs geel ...

x
Ik heb wat met kleur. Vorig jaar, in de lente viel mijn oog op paars/groene dingen. In de maanden die daarop volgden kwamen er in huis steeds meer paarse en groene dingen en werd er ook een muurtje paars geverfd. Nu op dit moment valt mijn oog steeds op de combinatie geel/grijs, een hele mooie combinatie vind ik.






Ik merk al dat er steeds meer gele en grijze objecten ons huis binnensluipen, zo werkt dat blijkbaar bij mij.

Bovenstaande afbeeldingen zijn voornamelijk afkomstig van etsy. Ik zal zo snel mogelijk de bronnen bij de afbeeldingen plaatsen, maar aangezien, mijn computer nog steeds problemen geeft, en ik nu op een andere computer dit logje schrijf houden jullie de bronnen nog van mij tegoed, wel zo netjes...

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Hier een wit/zwart/geel interieur in de woonkamer! Met grijs is geel inderdaad ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grijs/geel is inderdaad ook mooi. Oudste wil haar nieuwe kamer straks paars/groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook gevallen voor geel en die knuffel en sjaal zijn echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi inderdaad! Ik word ook helemaal blij van Etsy en die mooie foto's, zelfs al zijn het dingen die ik nooit zou kopen zoals die sandalen bijvoorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grijs geel is ook mooi idd.
    Zelf ben ik nu verzot op grijs-roze. En dat verzamelen... dat is heel herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja de kleurencombi is mooi, die schoenen-met-tenen daarentegen vind ik raar...
    Wat trouwens al vanaf mijn 4e mijn favo combi is (en nog steeds!) is roze met rood, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

¾