maandag 28 februari 2011

home sweet home ... (4)

x
Alle rode dingen in huis,
verzamel ik op één plek,
Dingen,
die ik mooi vind,
die een bijzondere betekenis hebben,
of gekregen van een speciaal iemand,
als het maar
rood
is.
Zoals bijvoorbeeld dit touw.


Maanden geleden gekocht bij Zuuz,
die ik nog steeds
moet maken.
Of dit getekende poppetje,
wat ik een keer voor "Deze week zag ik",
tekende en daarna
uitknipte.


En de engeltjes van Jurianne Matter,
die inmiddels alweer,
sinds de Kerst
op het plankje staan.


Of het plakband,
ook gekocht bij Zuuz,
gewoon voor de heb.


Een mooie tekening van de kinderen,
die echter wel een
verdiepinkje lager staat.


En zo ziet het hoekje,
er dan uit.

Het schilderij,
de paddestoel,
en de hartjes,
voor verschillende
gelegenheden
gekregen van mijn
grote zus.


Wat rode linten,
een "vintage" kwartetkaartje,
en origami kraanvogeltje,
gekregen
via een giveaway

Blij,
maakt dit hoekje me.

Voor meer "Home Sweet Home"


P.S. op het schilderij is de volgende
tekst geborduurd.

"my house may be small,
but there is room
for you all."
x

8 opmerkingen:

  1. Wat een fijne dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk inspirerend hoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi hoekje. Prachtig geborduurd schilderijtje, mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi hoekje :-)
    En wat ziet dat touw er leuk uit! Gewoon leuk voor de heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik ook eens bij Zuuz moet gaan kijken. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes en een lief schilderijtje!

    BeantwoordenVerwijderen

¾