vrijdag 4 maart 2011

deze week zag ik ... (21)

Afgelopen zaterdag was ik met vriendinnen in Deventer.
Eén vriendin die in de buurt woont,
leidde ons door alle leuke steegjes
van de stad.

En zo kwamen we bij een heel leuk
winkeltje, genaamd


Het was een klein winkeltje,
heel erg vol en druk.
Toen we binnenkwamen,
konden we zo achteraan
aansluiten,
en al schuifelend
de winkel door.

Maar het was wel
een heel leuk
winkeltje.
x

"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"
x
x

18 opmerkingen:

  1. En wat kon je dan kopen in dat winkeltje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Grietje: erg leuke kleren en leuke woonspullen. Ik heb "hoge ramen" gelinkt, dan kan je een kijkje nemen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zulke winkeltjes om in rond te dolen.
    nog wat leuks gekocht ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh! Die mis ik zo... (heb 5 jaar in D'ter gewoond)

    Nog iets gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik vroeg me ook al af; en wat kon je dan in dat hele leuke winkeltje kopen...maar ik zie het antwoord er al staan :)
    Klinkt mega gezellig!
    en ook nieuwschierig natuurlijk of er nog iets gekocht is geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @allemaal: ik heb me heel goed ingehouden, erg moeilijk hoor, en helemaal niets gekocht ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zeg, ik was laatst ook even in Deventer, maar had geen puf om door de steegjes te lopen, volgende keer wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh... dat soort winkeltjes mis ik echt hier bij ons! Deventer... daar moeten we dus zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb 6 jaar in Deventer gewoond en ja, de Hoge Ramen is geweldig. Onze lamp die boven de eettafel hangt komt er vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk, om dat soort winkeltjes te ontdekken :o)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben zo onder de indruk van je schaduw bij het uithangbord, is dit Photoshop-werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @meisje van vervlogen dagen: inderdaad photoshop ;-) ik ben zelf niet zo vaardig ... op dat gebied!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuk zo'n winkeltjes ... en ja het gebouw geeft al een eerste indruk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lieve Liene, dat ziet er uit als een superleuk winkeltje (een stille droom van mij)
    Ik heb erg gelachen om je lijst met comments, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik woon niet zo ver van Deventer af. Mijn man en dochter werken daar. Ik moet er maar eens naar toe om te winkelen. Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

¾