maandag 7 maart 2011

home sweet home ... (5)

Bij Bloem zag ik, dat haar home sweet home vandaag in het teken van kamperen stond. Meteen ging mijn hart tekeer en werd ik helemaal blij van binnen. Ja, dat wil ik ook. En dus zocht ik al onze kampeerfoto's van de laatste 3 jaar bijelkaar voor geschikte tentfoto's. Maar toen bedacht ik me .... "mmm, dat is niet zo origineel hè? Misschien beter voor een andere keer gebruiken.", en tegelijkertijd viel mijn oog op het mooie zonlicht dat naar binnen scheen. Tja, de afgelopen dagen word ik heel blij van de manier, waarop de zon langzaam weer ons huis binnendringt ... en de mooie, maar ook de minder mooie dingen laat stralen.









Voor meer "Home Sweet Home"


16 opmerkingen:

  1. Wat hou ik van de home sweet home posten maar van deze zon-invals-foto's gaat mijn hart toch echt wel sneller slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die zon!!!
    en wat een prachtige foto's!
    Ik vind de home sweet home berichtjes erg leuk om te lezen :)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die zon. En de mooie dingen kan ik er inderdaad uit halen. Ik zie echter geen minder mooie dingen....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zeg, dat licht en die schaduwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's met al dat zonlicht. Grappig de foto waar je om het hoekje kijkt.
    De kast is heerlijk ja,
    mijn man snapt er alleen niets van.
    Eerst perse een kast willen en m nu de hele tijd open laten staan.
    Is zeker een vrouwendingetje!
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's!! En heerlijk zo die zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een unieke invalshoek genomen. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke voorjaarszon-foto's!
    En als jij nu volgende week kampeerfoto's plaatst, komen we steeds meer in de vakantiestemming ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's zeg, vandaag was idd mooi weer, nog even van genieten zo...lekker zeg...

    prettige dag

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi! mijn favoriete home-sweet-home post van allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige schaduwen en silhouetten. Heerlijk licht! Dankjewel voor je lieve en bemoedigende woorden, hartverwarmend. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mmm wat heb je de zon mooi gevangen! heerlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's. Zo fijn, de zon in huis :o)

    BeantwoordenVerwijderen

¾