woensdag 23 maart 2011

pikachukat ...

x
Eerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties en informatieve linkjes die jullie gegeven hebbben, ook telefonisch ;-) Dat doet me heel goed, en steunt me. Het is ook fijn (misschien niet het juiste woord ) om te merken dat je niet de enige bent die zich zo voelt of zich in een soortegelijke situatie bevindt. Dus lieve allemaal bedankt voor jullie steun. Heel erg lief!

Gisterochtend vroeg oudste aan mij welk dier Pikachu (de populairste pokémon) nu eigenlijk was. Hij legde mij drie keuzes voor: 1. eekhoorn, 2. konijn, of 3. muis. Ik antwoordde dat ik het niet wist, omdat ik vind dat Pikachu op niet één van de voorgelegde keuzes lijkt. Oudste legde mij uit dat het een eekhoorn was, vanwege de staart. En daarmee was het onderwerp eigenlijk ook weer afgesloten. Gewoon een kort gesprekje tijdens het ontbijt ....

Tot gisteravond, toen mijn oog tijdens het internetten op onderstaande foto viel. Toen wist ik het zeker, Pikachu is zeker geen eekhoorn, konijn of muis, het is een poes. Ik moet zoon onderstaande vergelijking nog laten zien, ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren ;-)




P.S. man (van Ierse afkomst) was gisteren een beetje verongelijkt dat ik vergeten was dat hij de Ierse wijsheid die ik gisteren plaatste, op onze bruiloft had voorgelezen ..., schaam schaam schaam, met recht dat hij een beetje teleurgesteld was.
x


9 opmerkingen:

  1. Hi, als eerste sterkte met je hart!
    en pikachu ziet er inderdaad uit als een kat!! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die foto van poes naast pikachu. Mijn jongens zijn grote Pokemon fans en ik moet zeggen, voor hen is Pikachu een "ras" op zich, vast en zeker behorende tot de familie van Pikachus! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hopelijk is je hart wat rustiger nu alles oke lijkt? en blijkbaar had het gedicht zich toch ergens in je vatsgezet want anders had je m zelf niet weer geplaatst omdat je het zo mooi vond??( oke je was misschien alleen even vergeten vanwaar je het kende, maar toch..)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I lovvveee Pikachu ... I hope that cat was photo-shopped?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die kat ga ik morgen aan mijn oudste laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaa, die kat is geweldig! (beetje zielig wel ook voor 'm, maar hij ziet er niet uit alsof 'ie het erg vindt) Rot van je klachten, knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè, die gesprekjes tussendoor met je kind. Wat grappig dat jij die foto vond!
    Toch is het plaatsen van dat gedicht een compliment voor je man. Je was het vast niet echt vergeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wel leuk! Maar pikachu is volgens mij een chinchilla ;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾