donderdag 5 mei 2011

...


(illustratie uit "de gulle boom" van Shel Silverstein)

x

21 opmerkingen:

  1. Ach... ben er stil van. Ik wens jou en iedereen die je moeder liefhad heel veel sterkte met dit verlies. Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het donker is moet je een lichtje branden... hier brandt een kaarsje extra! Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zondag breng ik bloemen naar het graf van mijn moeder. Bijna 7 jaar is het al, maar sommige dingen herinner ik me alsof het gisteren was. Soms is de dood beter dan het leven, zeker als dat leven enkel nog afzien en lijden is.
    Het gemis blijft, en rouwen, dat doe je volgens mij je hele leven. Je leert er alleen mee omgaan. Heel veel, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte... En heel veel liefde voor jullie. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel kracht en sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte in de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och jeetje.. Heel veel sterkte meid..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een machtig mooi gedicht...wordt er stil van...
    sterkte voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das níét "zomaar" een dag...
    Gecondoleerd en veel sterkte *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn je gisteren even gesproken te hebben. Je bent een kanjer! Het gedicht ontroert me erg. liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd en jullie heel veel sterkte gewenst om dit verlies te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Wat een prachtig ontroerend gedicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach jeetje wat een verdrietig nieuws... en wat een prachtig gedichtje! Heel veel sterkte met het verwerken, ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar, je familie en vrienden!
    Denk aan je!
    Liefs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat verdrietig zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

    Afscheid nemen
    Is met zachte vingers
    Wat voorbij is
    Dichtdoen
    En verpakken
    In de goede gedachten
    Van de herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan geen woorden vinden voor de leegte, ik kan allen stilletjes aan je denken.
    Moeders zijn en blijven onmisbaar.
    Liefs Marina!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees dit vandaag pas..
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen met het verdriet om jullie moeder.

    Liefs Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben een hele tijd niet op deze blog geweest omdat ik jou bij mijn favotieten heb staan in mijn laptop. M'n laptop is een paar weken, met tussenstops, weg geweest......

    ...... en nu lees ik dit. Wat verdrietig. Liene ik wens jou, je vader, jullie gezin en andere familieleden, heel veel sterkte. Dat jullie steun aan elkaar zullen ervaren en dat de intense leegte uiteindelijk meer en meer gevuld wordt met warme herinneringen. Dat het gemis en jullie verdriet ook weer plaats kan maken voor een glimlach. Gecondoleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gecondoleerd, wat heftig zeg. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik lees het pas nu, heel veel sterkte, denk aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

¾