zaterdag 14 mei 2011

deze week zag ik ... (25)



.... zag ik heel veel
zelfgemaakte vlaggetjes.



In maart zag ik bij Jurianne Matter, de door haar gemaakte (gratis te downloaden) vlaggetjesslinger. Zij ontwierp deze vlaggetje voor Hippe Kippe. Ik printte het patroon, knipte de vlaggetjes, en plakte ze tot een slinger. Ik bedacht me dat dat een leuk idee zou zijn voor B e r b e r haar tweede verjaardag maar dan met zelfgemaakte patroontjes. Echter, door de omstandigheden kon ik geen eigen patronen ontwerpen en ging daarom op zoek naar leuke stofjes op "Noeks stoffen" en "Spoonflower", die ik gebruikte voor B e r b e r haar vlaggetjesslinger.

Naast de slinger maakte ik een traktatie met mini-vlaggetjes.

 

Het patroon voor de minivlaggetjes,
zag er zo uit.


En op woensdag werd de oudste
dochter van mijn zus,
achttien.

En dus maakte,
ik voor haar ook vlaggetjes,
maar dan in groen/blauwe kleuren.


En speciaal voor haar,
nog een kindertraktatie,
met nog kleinere vlaggetjes.




Vlaggetjes en traktatie,
stopte ik in een
met vlaggetjes
beplakte schoenendoos
maatje 24.

Maakte een verjaardagskaart
en bond deze bovenop
de doos met
paper twine
van



En vandaag is mijn vader jarig,
dus ....


"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"



P.S. een fijne bezigheid,
om je gedachten te verzetten.
x

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader. Net als met moederdag met de familie bij elkaar? Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd! Ik geloof dat je een vlaggetjes-virus te pakken hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Niets mis met een beetje herhaling, als het zulk moois oplevert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, al die vlaggetjes. Gefeliciteerd met je vader. Ik hoop dat jullie er een mooie dag van maken met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en vrolijke vlaggetjes. Zijn ze nu groot of allemaal klein?

    Gefeliciteerd met je vader. Ik wens jullie een fijne dag toe, sterkte ook.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die vlaggetjes!
    En gefeliciteerd met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze. Een hoop gebeurd zo lees ik in de oudere berichten. Zowel gefeliciteerd als sterkte, over dubbel gesproken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat ziet er allemaal superstrak en vrolijk uit. Ook gefeliciteerd met alle jarigen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feestjes en wat een leuke vlaggertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh, das leuk! Die traktaties zijn knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hello ,
    your blog is very cute!!!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk al die vlaggetjes, klein en groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een geweldig idee! Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

¾