donderdag 19 mei 2011

draaf een beetje door ...

x
Vorige week,
waren het slingers,
slingers en nog eens
slingers.

Deze week zijn het
verfstalen
en nog eens
verfstalen.



ik was weer eens niet origineel,
want vond het idee via


Bron: Oh Crafts

De verfstalen had ik al in huis,
de "hartjes-hakker"
kocht ik gisteren
voor drie Euro vijftig.

O d o hakte erop los.


Ik plakte een slinger voor het
verjaardagsfeestje van
mijn broer en zijn lief.



en maakte van de restanten,
twee "matching"
verjaardagskaarten
voor de jarigen.


.... man,
vindt dat ik
een beetje
doordraa ( f / i )

15 opmerkingen:

  1. Draaf rustig door, het resultaat mag er zijn. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook weg van, en als nu plots alle kleurstaaltjes verdwijnen dan weten wij lekkker van niets ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha….
    doorgedraaid of niet
    ik vind t super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHAHAHA! Lekker maf, ik hou ervan. Staat toch vrolijk, die hartjes? Enneh, doe mij wat van die gekke buien, ik ben wat inspiratieloos dezer dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee! *stapt op fiets naar G.amma voor verfstalen* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. die ga ik onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Draaf jij maar lekker door, de ideeen die erdoor ontstaan zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk! Ook een leuk projectje om samen met de kinderen te doen. Denk dat ik ook eens bij de bouwmarkt langs ga vandaag of morgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend goed idee! Ik heb je gevonden via Barbaramama en ga eens vaker kijken hier. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaaaa, dit zullen de bouwmarkten op prijs stellen:-) Ik vind ze ge-wel-dig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja leuk gedaan! heb je weleens op www.kleurenwaaier.net gekeken. wat een kleuren en vooral wat een namen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

¾