donderdag 9 juni 2011

deze week zag ik ... (27)

x


.... een hele grote pad in de tuin.


Afgelopen zaterdag spoot ik met
de hogedrukspuit de stoep schoon,
en blijkbaar heb ik toen het
één en ander verstoord.

Want toen ik zondag de manden
op hun plek terug wilde zetten,
staarde een pad
met van die 
priemogen
mij onverstoorbaar aan.

In eerste instantie
(nog geen seconde)
dacht ik

"Wat een raar standbeeldje,
wat doet dat daar?"

In die seconde erop,
zei ik hele andere dingen.
Maar dat mogen
jullie zelf invullen.


"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"




Klik hier voor het vervolg
van het sprookje.
x

21 opmerkingen:

  1. Voor die andere seconde heb ik niet veel verbeelding nodig, jij weg of de pad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieuw jakkie....ik kan me er wel een voorstelling van maken...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEb je hem een dikke zoen gegeven? En veranderde hij in een .... Willem Alexander?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihihi t is net een eng sprookje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker begin van je zondag :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaaha, dat is even schrikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iek..wij hebben er eens eentje in huis gehad. Oh wat was ik blij dat Tom er was. Het worden nooit mijn vrienden vrees ik;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha...altijd schrikken zo'n vermomde prins!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrr, die kunnen je zo eng aankijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En? Gezoend?

    Toen ik er laatstbeen zag hebik zo hard gegild dat hij niet meer wilde....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mijn zoon zou hem meteen willen houden als huisdier...brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke collage. En het gebeuren doet me denken aan: "you have to kiss a lot of frogs before you meet the handsome prince", wat ik ooit op een deur geschreven zag staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha :-D
    Leuk gemaakt, je collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kikkers zijn leuk, maar padden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke tekening! Grappig verhaal ook. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je 'm mooi gemaakt! Mooi vilten grasveldje...
    Ik kwam dit jaar opvallend veel platte padden tegen, maar die van jou heeft het in elk geval overleefd, zelfs de hogedrukspuit. Misschien vond ie dat wel lekker en keek ie je aan met een 'more, more'-blik in z'n padderige ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha..grappig:) Doet me denken aan die keer dat mijn toenmalige hond er ook één vond op ons stoepje. Hij dacht dat het iets eetbaars was o.i.d. en rook eraan. Waarop prompt de pad wegsprong en mijn hond ongeveer anderhalve meter in de lucht om z'n as draaide van schrik..echt hilarisch.. Hij is nog máánden geschrokken van elk blaadje, takje, papiertje wat rond vloog (in een bruine kleur dan)..

    BeantwoordenVerwijderen

¾