vrijdag 10 juni 2011

deze week zag ik ... (het vervolg)

mx
Terwijl jullie,
met zijn allen bedachten
wat er met mij en de pad
gebeurd was,

prutse ik met,
papier, schaar en lijm.

Bij toeval,
ontstond er een toverstaf.



dat met behulp
van een goede spreuk
en het meisje
met de te
kleine slaapzak
uit dwzi 8 ...




... de pad
in een mooie prins
met diamant
toverde.

De pad was
natuurlijk
niet echt verdwenen,
en dus moest
er toch nog
een
kus
van mijn
kant
aan te pas
komen.


Je ziet dat het behoorlijk wat inspanning kostte,
maar het was de moeite waard,
zoals je ziet!

"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"


Fijn weekend allemaal!


15 opmerkingen:

  1. Ja, en nou ben ik dus jaloers. Wat kan jij mooie dingen prutsen. Bah! (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo nen schonen prins, boeh ik wil ook een pad kussen. Hoe je ons meeneemt in je verhaal, zalig, Zooo leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaa...gelukkig is je (lieve) pad een prachtige prins geworden. en wat heb je dit prachtig verhaald!

    --en de zwijntjes waren tussen ellecom en dieren in!!--

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi gedaan! Ik ga ook op zoek naar een pad;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha...... wat leuk gedaan. Mooi verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie een toegift :) leuk verhaaltje.
    Fijn weekend enne niet teveel toveren hè

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :), en ik ben héél jaloers op de kroon, deze is veel mooier dan de mijne...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee, wat ben jij een creatieveling :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. :)

    prutsen..ook heel therapeutisch ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw, wat kun jij toch veel mooie dingen bedenken en maken.
    En ik ben jaloers op je computerkunsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van dit logje werd ik meteen heel blij! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ze leefden nog lang en gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen

¾