zondag 19 juni 2011

het meisje en de rode schoentjes ...

x
 
x  
Maanden, maar dan ook
maanden geleden
kocht ik 
rode schoentjes
voor docher.

Mijzelf verheugend
op een zomer met
blote voetjes
in
deze rode
schoentjes,
wachtte ik
de bestelling af.

Echter,
bij bezorging
van de schoentjes
bleek
maatje 24
opeens te groot.

En dus moest ik wachten,
en nog eens wachten.

Maar nu
past ze ze
...
met sokken aan.

Ik
ben
verliefd.

En gelukkig maar,
want haar oude
schoenen
maatje 24
worden te krap.


x

18 opmerkingen:

  1. Ik ben ook helemaal verliefd op de schoentjes, wat zijn ze leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wauw die zijn helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rode schoenen, dat straalt altijd een beetje magie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve schoentjes! En nog lievere woorden op mijn blog! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Té gek! Zijn ze er ook in grotemensenmaten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deense merk Duckfeet verkoopt dergelijke schoenen voor volwassenen.

      Verwijderen
  6. @Annemiek - hihi, dat vroeg ik mij ook al af - maar helaas niet bij Koel4Kids ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een SUPERSCHATTIGE schoentjes zeg! Echt van die meisje-meisjesschoenen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh ze zijn zo leuk !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn het wachten meer dan waard. Ik hoop dat B e r b e r er heel veel stapplezier van heeft! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook verliefd, dit zijn de beste schoenen ever!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wauw leuke rode schoentjes :-) ze staan ook ehct superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo schattig, van die mooie kleine lieve rode schoentjes om van die kleine voetjes....Ik vind dat mijn jongstedochterlief ook van die leuke kleine voetjes heeft of nu liever gezegd had, want die van haar zijn nu alweer 9 maten groter!! -sjongejonge, wat gaat de tijd toch snel-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo lief. Ik heb deze zomer nog een poging gewaagd,maar haar rollende ogen zeiden genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o wat zijn ze leuk! Kan me herinneren dat ik als kind iets soortgelijks had in donkerblauw, maar deze zijn helemaal geweldig. Jij ook een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn de mooiste schoenen die ik dit jaar gezien heb. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

¾