vrijdag 17 juni 2011

nog één keer ...

x
.... en nu een HOERA voor mijn grote neef en oudste zoon van wederom mijn zus, die vandaag te horen kreeg dat hij geslaagd was. Dubbelop feest dus, daar bij mijn zus. Ik kan er niet meer aan ontkomen, en dus maakte ik meer vlaggetjes .... ;-)


Naaide een cadeauverpakking van papier,
deed er een kleinigheidje
en de vlaggetjes in,
en naaide
het geheel
met zigzagsteek dicht.


... en O d o knutselt
altijd heel fanatiek mee,
zie dat tongetje uit zijn mond,
opperste concentratie ...


... ik naaide nog
van papier en draad
medailles
met daarin
een zakje snoep.


(idee voor het naaien van papieren snoepzakjes,
kwam van hier en hier)

Voor de avondvierdaagse ...


Ik geloof dat ze blijer waren
met een boterhamzakje
vol met snoep
aan een touwtje
rond hun nek,

want dan is
de buit
goed
zichtbaar...

.... leermoment
voor mij.


x

5 opmerkingen:

  1. Hou op over avondvierdaagse en snoep... ik (de grootste snoeper en minst kritische moeder allertijde) ben er nog beroerd van, hoeveel (andere) kinderen kregen!

    maar eh... gefeliciteerd!! (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gaf alle voor ons gezin dichtbij staande kinderen een roosje. En ook daar waren ze best blij mee.... al denk ik dat dat zakje snoep ook zeker blije koppies had opgeleverd... volgend jaar geef ik niets weg, maar loop ik zelf met mn meisje... het zingen zit er al in: Eyoo captian jack, livie is een beetje gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Wij kregen eigenlijk altijd alleen bloemen...en dat was pas interessant want welke 10 jarige krijgt nou een hele bos bloemen voor haar alleen? ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn meisjes wordt 18 en eindigd de middelbare school, ik vind het nog een leuk idee voor uitnodiging of om haar eens te verrassen, met een bijzondere cadeaubon erin ofzo ( we gaan wel al naar Barcelone), maar iets kleins is toch altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige foto. Zo vol van concentratie. Het aandacht hebben voor hetgeen waar je meebezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen

¾