zaterdag 25 juni 2011

stiksels ...

Mx
Met

gekleurd papier / naaimachine / zigzaggen

zag ik mooie stiksels
ontstaan.


toen het wit op was

ging ik op zoek naar
een vol spoeltje,
en kwam een spoeltje
met goudgeel garen tegen.

Garen waarmee,
mijn moeder
mijn  "trouwjurk"
naaide.


Ik naaide nog wat meer,
dacht aan een idee
wat ik bij
zag.

haalde restantjes verfstalen erbij,
en ging een beetje puzzelen,

Plakte en naaide wat,
en zag daar ...


.. iets grappigs
ontstaan.

 

Na nog wat meer geplak, geschuif, zigzaggen en gevouw,


... was de kaart klaar.

Met de goudgele draad
aan de achterkant
en de namen van ons,
ging de kaart op de post
naar mijn vader.

9 opmerkingen:

  1. Jee, wat mooi! Het goudgele draad maakt de kaart helemaal speciaal. Hij krijgt vast een mooi plekje bij je vader.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En wat supercreatief!! En ook best ingewikkeld zo te zien..... Leuk als dat soort dingen spontaan ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk! Net als de link trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Hoe vond je vader de kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Maar wat een werk zeg... daar zou ik het geduld niet voor hebben helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, wat wat een prachtig eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè Nicoline, dat vind ik echt heel mooi. De foto's alleen al. Ik verzamel ook altijd van die verfstalenkaartjes omdat ik de kleuren bij elkaar zo mooi vind. Hmmm.. Leuk. Mireille

    BeantwoordenVerwijderen

¾