zondag 10 juli 2011

home sweet home ... (13) / zonlicht.

x
Ons huis is niet heel erg licht,
met de verbouwing van de zolder
is er meer licht in huis
gekomen ...

meer direct zonlicht.


en daar word ik heel blij van!


de slagschaduw van regendruppels
op het dakraam,
vind ik ook heel mooi.


... hoe de zon aan het eind van de middag,
de kamer van L u c komt binnenschijnen,
en daar  ...


... ja, daar is ie weer -
het kinderluikje verlicht,
en daardoor
ook de slaapkamer,
aan de andere kant
kan bereiken.


... heerlijk die zon.

11 opmerkingen:

  1. Licht is zooooo belangrijk! Wat een droomhuis heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja daar zou ik ook heeeeeeeeeeeeeeel erg blij van worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks fijner dan zonlicht in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, geeft directe energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig. Ik ben ook dol op zonlicht in huis. Wat een verbetering is dat dakraam. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om licht in het huis te hebben. Daar kan ik ook zo van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook gek op zonlicht in huis. Mijn moeder en tante worden er gek van "want dan zie je al het stof en moet je direct je ramen gaan zemen". Hmh. Ik ga er het liefste in liggen,ogen dicht, opgekruld als een poes, beetje naar de stofjes kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi licht in huis. Behalve als dan duidelijk wordt dat de ramen aan een wasbeurt toe zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

¾