dinsdag 16 augustus 2011

besmet ...

x
... met het neon virus, opgelopen hier. Valt mijn oog constant op dingen die knal -groen, -oranje of -geel zijn ... waaronder ... (en ja, afbeeldingen bijna allemaal via Pinterest gevonden ;-)

bron foto: links / rechts

bron foto: links / rechts

bron foto: links / rechts

bron foto: links / rechts

... ofwel niets nieuws onder de zon, op menig blog al genoemd,
besproken en alweer uitgezwaaid.

Maar het trekt me aan ...

Alles moet nu genaaid worden met neon garen ...

... want daar wordt alles toch
net wat vrolijker en mooier van.

Vind ik de hagedis / kameleon /
of wat het ook mag zijn,
van jongste zoon,
opeens
woestaantrekkelijk.


... en verzamel ik stiekem de spulletjes
die ik van de kids heb ingepikt.
Volgens mij moet er nog
veel meer
neon
spul
zijn.





4 opmerkingen:

  1. Ha ha, wat is dat toch? In ieder geval besmettelijk denk ik. Heb toevallig net een neonroze haarspeldje gemaakt en in mijn haar zitten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind knalroze altijd wel erg leuk maar de rest trekt me niet zo aan.
    Ben benieuwd hoe ver je besmetting doorslaat.(haha)

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Zijn je kinderen er ook blij mee?

    BeantwoordenVerwijderen

¾