zaterdag 13 augustus 2011

deze week zag ik ... (29)


"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"



... en omdat dit mijn 300ste berichtje is,
ook een giveaway!


... een verrassingspakketje,
gevuld met 8 kleine
cadeautjes,
helemaal alleen voor jou.

Het enige wat je hoeft te doen
is je naam achter te laten,
en je favourite kleur.
Reageren kan tot 31 augustus
als zoon mijn leeftijd
gedeeld door 10 wordt,

en manlief en ik
mijn leeftijd
gedeeld door
zoon zijn leeftijd op
die dag
getrouwd zijn.

Jarige zoon zal op zijn
verjaardag
uit de lijst met reacties
één naam trekken.

Volgen jullie het nog?!

Een fijn weekend!



26 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd!

    Ik kies de kleur.... geeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest! Van harte gefeliciteerd en een goed nieuw levensjaar. Een dikke verjaardagsknuffel!

    Mijn favoriete kleur is rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's all in the numbers - en een puzzeltje kan ik niet weerstaan: Gefeliciteerd met je 40ste verjaardag (het leven begint pas meid!) en al bijna 10 jaar getrouwd - met dezelfde man:) - ook weer gefeliciteerd! En je zoon gaat bijna naar de basisschool, wat spannend voor hem!.

    En dan heb je ook nog een verrassingsbox, dan mag je gerust weten dat mijn lievelingskleur groen is - en vaak ook bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd !

    Ik doe mee ... mijn favoriete kleur : ROOD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte! En wat een leuke puzzel zeg!!

    Tuurlijk doe ik mee met je give away!

    Mijn kleur is geel, geler, geelst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hip hip hoera en ik ga voor wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Met alle bereikte resultaten(-:

    Ik doe graag mee... Mijn naam is carolien, eh, mammalien. En mijn lievelingskleur is vandaag eh... Blauw. Maar eigenlijk vind ik alle kleuren mooi (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!!!!!

    Ik doe graag mee.... en mijn kleur is groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag! 40 is het nieuwe 30 zegt men, dus ...
    31 augustus is oudste ook jarig, dus ik wed dat ik geluk heb dan. Mijn favoriete kleur is paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeeej. wat een leuk berichtje zo.
    In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag! Enne tja ik wil ook graag mee doen aan je give-away (normaal krijgt de jarige toch cadeautjes??). Mijn lievelingskleur is blauw (stiekem eigenlijk ook zwart maar bla bla enzo dat is geen echte kleur..)
    Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk beschreven. Gefeliciteerd hoor met jezelf, jullie samen en je zoon !!:-)

    Een echte lievelingskleur heb ik niet (meer), maar ik doe graag mee met de kleur paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!!! Leuk gedaan, de cijfers!
    Ben dol op verrassingspakketjes, dus ja, ik doe graag mee met je give-away. Mijn lievelingskleur is paars!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh gefeliciteerd als nog,ook terug van vakans :-) leuke puzzel :-) ik doe natuurlijk graag mee mijn lieflingskleur is rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je ingewikkelde rekensom inmiddels echt niet meer (zal zo eens pen en papier erbij pakken;) Gefeliciteerd met je verjaardag! En ik wil ook wel graag meedoen met je giveaway, mijn favoriete kleur is groen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoera! Gefeliciteerd, mooie leeftijd! Mijn lievelingskleur is blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met alle mijlpalen :-)

    Ik vind groen een erg mooie kleur en mijn naam is gewoon echt Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dat moest ik wel tig keren nalezen.
    In ieder geval van harte gefeliciteerd en mijn lievelingskleur is rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gelukkig lees ik nu dat ik niet de enige was...
    ik heb ff goed moeten nadeken en lezen reken en nog een keer hahahah (ik vond hem leuk!)

    bij deze (alvast)gefeliciteerd!!
    geniet van al die gebeurtenissen...

    mijn lievlingskleur is patrol groen ( haha ja ja die hoor je niet zo vaak heh :D)

    liefs syta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Dat doosje ziet er heerlijk uit, ik doe mee. Mijn lievelingskleur is roze! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat! Wat een leuke blog! Ik arriveer hier via doorklikken vanaf blogvierenveertig. Ik ga onmiddellijk wat rondsnuisteren. Ik vind je verrassingspakket heel aantrekkelijk en doe graag mee met als lievelingskleur groen!!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik raak de draad kwijt van de rekensom ...maar wil wel graag meeodne .
    Mijn alltime favorit kleur is paars ..

    Petrouchka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leukleuk! Mijn favoriete kleur is heel girlie eigenlijk nog altijd roze!

    Gefeliciteerd! Liefs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, dat is een bijzondere dag ! Alvast van harte. Enne, mijn kleur is : roze !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allereerst een gelukkige verjaardag en nog vele jaren gewenst!
    Mijn favoriete kleur is rood.
    tweedevoets@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daphne Horstink23-08-11 09:43

    Hee wat leuk, naar aanleiding van je pins zocht ik je blog, en val meteen met de neus in de boter omdat je een give-away hebt! Gefeliciteerd he!

    Mijn lievelingskleur begon ooit als roze, werd toen rood, oranje+groen en is sinds de geboorte van lief klein meisje weer helemaal roze!
    Overigens kan ik de 31e mijn leeftijd door 32 delen. :)

    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

¾