maandag 22 augustus 2011

home sweet home (14) ...

x

Afgelopen zaterdag was O d o in zijn element...

trampoline,

zwembroek en sproeier aan,

en springen maar.

Ingrediënten die mij vroeger ook het ultieme
geluksgevoel gaven ...

... en ook op die plek. Voor mij
het ultieme
"home sweet home"
gevoel.


Voor meer home sweet home



P.S. ik heb nog steeds problemen met blogger. Dit betekent dat ik alleen op de laptop van vriend kan bloggen. Hierdoor blog ik veel minder, en laat daardoor ook minder reacties bij anderen achter. Soms heb ik een avond de laptop voor mezelf en dan doe ik een rondje en reageer bij zoveel mogelijk mensen. Op blogs onder bijvoorbeeld een weblog account kan ik wel reageren, maar doe dat dan niet, omdat ik dat niet eerlijk vindt ten opzichte van de bloggers met een blogger account ... Kortom, behoorlijk frustrerend, maar ik wil jullie via deze weg laten weten dat ik wel bij jullie lees en jullie bezigheden en belevenissen volg ;-)

17 opmerkingen:

  1. je hebt toch wel even mee gesprongen neem ik aan!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me dat Home sweet Home gevoel heel goed voorstellen!

    Voordeel van niet-kunnen-internetten is dat je volop van je Home sweet home kan genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk springen!!!! (ook leuk voor de iets groteren onder ons)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trampolines roelen big time. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! En wat veel groen er omheen. Prachtig plekje om je thuis te voelen. Nog geen kleine trampoline in eigen tuin dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die grote trampolines zijn geweldig he?! Bij je ouders thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo fijn! En het home sweet home gevoelt druipt er vanaf ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto! Kijk 'm genieten ... heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker weertje, zo te zien?!

    Heb je al een andere browser geprobeerd? Firefox of google chrome? Ik heb ook problemen met explorer. En sommige dingen kan ik weer alleen op explorer juist, lukt niet met chroom...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Mammalien: ik ga het eens in Firefox proberen en gewoon een reactie plaatsen zonder mijn google profiel. Kijken of het lukt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, en gelukt dus ... blijkbaar de goede combinatie! Ik had het wel eens in Firefox geprobeerd, maar altijd met m'n google profiel, en dat werkt dus niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er wel heerlijk uit zeg, wat een vrijheid op die trampoline!!

    en vervelend van blogger :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er heerlijk uit! Ik zou zo mee willen doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

¾