donderdag 11 augustus 2011

terug ...

x
... van weggeweest ;-). Een korte samenvatting van ons zomers avontuur.

de voorbereiding

inpakken en ...


... toen startte de auto niet. Paniek,
want we moesten een boot halen.
Met dank aan broer
haalde we de boot.

op de boot


kamp opzetten

heel veel regen - drie dagen nonstop (en windkracht 8).



Maar ook één dag van dit ...


en zulke dagen met dit ...


aardbeien zoeken en plukken ...


.... bloemetjes plukken voor bij de tent.


relaxen in de tent ...



plezier in de fietskar ...


dan alles weer inpakken ...

... en wederom startte de auto niet.
Gelukkig haalde we de boot ruim op tijd,
en toen zat het er helaas alweer op.


11 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie er weer zijn, welkom thuis! Wat een heerlijk foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er heerlijk uit, en het afwisselende weer heeft ook wel wat, volgens mij hebben jullie er van genoten :) (en dat van de auto niet starten herken ik maar al te goed, wij heben nu net sinds 3 maanden een andere auto en gisteren sloeg hij 4 (!) keer spontaan af (tijdens rijden) R is nu naar de garage, hopelijk kunnen we hem inruilen want we hebben er onze buik vol van, nog even spannend dus ook qua bezoek aan Wales, duimen dus!!!) X joze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die drie dagen waren vast best lastig zo in een tent met alle kinderen... Maar zo te zien hebben jullie er een geweldige vakantie van gemaakt. Mooie sfeervolle foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wargghhh... een niet startende auto en een vertrekkende boot zouden genoeg zijn om mij gek te krijgen. Maar leuke vakantie, zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie er weer zijn. Op welk eiland zijn jullie geweest? Onze vakantie gaat bijna beginnen. We hopen op iets beter weer, maar als ik jou foto's zie gaat het met wat minder weer bij ons vast ook goed komen. De laarsjes zijn iig ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat ziet dat er heerlijk uit!
    Ik krijg gelijk kampeer-heimwee....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil weer! Dit is het tweede jaar dat wij met een tent erop trekken en het bevalt mij prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm, ook al niet al te best weer zie ik. Maar jullie hebben je zeker vermaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom thuis! Ziet er gezellig uit, ondanks het matige weer en de auto. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bye bye Brandaris, ik mis je!! Heeft Liene dan maar in mijn plaats van je genoten? En De Walvis, heb je lekkere sapjes geserveerd aan die brave kindjes van haar? En ZoutHout, heb je iets moois aan ze kunnen slijten??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke vakantie. Ook wij hebben heel veel regen gehad maar voor de kinderen was dat geen enkel probleem, die genoten volop van al dat water ;-)
    Knap dat jullie alles in een auto kregen..

    BeantwoordenVerwijderen

¾