zaterdag 24 september 2011

de afgelopen week ...

x
plukten we het fruit
uit onze eigen postzegeltuin
(wel zeven peren!!!).


... werd er kiekeboe gespeeld.


... viel jongste zoon na school
op de bank in slaap.


... maakten we een herfstkrans,



maar die kwam niet af,
omdat de lijmpatronen op waren.


Maakte oudste voor zijn gogo's
een land met rotonde's
en vijvers.


werd er op de grond, en in de zon,
een filmpje gekeken.


draafde ik weer eens door op basis van dit.


Kocht ik via Marktplaats naar aanleiding van dit logje, en deze pin,
een authentieke letterbak.


... en besloot naar aanleiding van de mooi geschilderde letterbak uit haar logje,
de letterbak toch te schilderen.


tekende oudste een stilleven,
van het fruit geplukt
uit eigen tuin.

... tekende hij zijn eigen pokémon kaarten. 


En maakte L u c en ik twee hele lange muizentrapjes.


16 opmerkingen:

  1. dat is zeker een :) waard! heerlijk bezig geweest dus. fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere, lieve, blije en creatieve dingen heb je deze week gezien! Mooie krans en ben benieuwd naar het eindresultaat van de letterbak! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creatief weekje!
    Gaaf de letterbak,
    ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw :-)
    Mijn letterbak hangt nog bij mijn schoonmoeder aan de muur, dus in een onbewaakt ogenblik......;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grutjes wat leuk en druk weekje...
    ik ga bij mij moeder ook mijn oude letetrbak eens opnieuw bekijken, maar of ik t over mijn hart kan verkrijgen hem mee te nemen en al mijn oude goodies eruit te halen enzo......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke inspirerende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke en creatieve week, zowel jij als de kinderen zijn lekker bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuks allemaal, en die letterbak is echt een leukerd.en wat zijn de kinderen leuk bezig geweest,

    fijn wekeend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne week zeg! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je letterbak!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om bijna jarloers van te worden. Het lijkt allemaal heel relaxt en dat met 4 kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een creativiteit in huize zomaar een dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke week! Ik hoop dat komende week je net zoveel fijns gaat brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend creatieve week hebben jullie gehad, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk allemaal, blije log en volgens mij zouden mijn jongens zich uren met jouw kinderen kunnen vermaken, vooral het maken van landen en pokemonkaarten! x Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat was genieten zeg! Het fruit smaakt vast extra lekker als het van je eigen boom komt. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen

¾