donderdag 15 september 2011

deur.

x



... na zeven jaar wachten, is daar de deur.




11 opmerkingen:

  1. Mooi!! Maar de eerste deur vind ik ook erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was een echt tadddaaaaa moment. Leuk! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, die vlakken! En ik vind de kleuren paars en geel ook heel mooi, vrolijk en feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind het erg om te zeggen, maar ik moest echt twee keer kijken voor ik kon zeggen waar het verschil in zat. Wel een vrolijke aanblik bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi!!!
    En ik kan niets anders zeggen, want zal ik eens een foto van onze deur plaatsen ;o) (wij hebben wel matglas)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deur? Sorry, werd afgeleid door die prachtige kleuren op de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Zulke deuren zaten - tot onze vreugde - ook in ons huis, geweldig! En wat een vrolijkheid op de muur! Ik zou willen dat mijn M. dat toestond...

    BeantwoordenVerwijderen

¾