donderdag 15 september 2011

deze week zag ik ... (30)

x

Vandaag stond er niets op de planning, en had ik een dag, bijna helemaal voor mij alleen. Heerlijk! In de middag ging ik naar de kringloop en kocht bovenstaande schaal. Thuis gekomen kroop ik achter de computer en bedacht ik me, dat ik nu toch echt eens aan één van mijn voornemens moest beginnen, namelijk het met grote regelmaat ontwerpen van patronen. Ik nam de schaal als inspiratiebron en ging aan de slag, binnen 15 minuten had ik bovenstaande patroon, zomaar ... het klopte meteen ... heel raar, er moet nog wat bijgeschaafd worden, maar toch ....  Ik wil meer van dergelijke patronen ontwerpen zodat ik ze kan gebruiken voor de vlaggetjes die ik maak, en daardoor niet steeds terug hoeft te vallen op stofpatronen die ik van het Internet heb gedownload, wel zo netjes toch. Oh, je zou toch maar je geld kunnen verdienen met het ontwerpen van patronen voor bijvoorbeeld stoffen, papier, servies ..... Ik ga nu naar bed en droom nog even verder. Welterusten.


"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
en is geinspireerd op Jill's "Today I Saw"




21 opmerkingen:

  1. Die kringloop, toch ... herbergt echte schatten! Schatten die zorgen voor inspiratie en nieuw en meer moois. En dat binnen een kwartier!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk waar je inspiratiebronnen vandaan kunt halen. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Waar ontwerp je mee. Ik heb Repper, een waanzinnig makkelijk programma. Je kunt het gratis proberen via hun site. (Hier zit nog iemand die droomt van dat soort banen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, daar wil ik wel een behangetje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Mooi en Knap dat je dit zelf kan. Gewoon doorgaan zou ik zo zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi patroon die voor veel leuke dingen gebruikt kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, jij hebt het in je vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, dat heb je wel héél erg goed gedaan. Zou niet weten hoe je daar aan moet beginnen, dus droom gerust verder zou ik zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat leuk patroontjes ontwerpen! Dat zijn dan eigenlijk van die dingen waar je eigenlijk helemaal niet over nadenkt dat daar ook mensen voor moeten zijn. Mooi geworden!
    slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! Geen idee hoe je dat doet trouwens, zulke patronen ontwerpen, maar als het een stofje wordt koop ik het! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!
    prachtig patroon in schitterende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mee verder doen, goe bezig, ik kijk uit naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig patroon. Bijna net zo mooi als de cadeautjes die ik kreeg, bedankt! Ik vind ze helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Petra: Ik gebruik F.reehand, echter dat programma is door A.dobe overgenomen en wordt niet meer als zodanig verkocht. Het liefst zou ik I.llustrator van A.dobe willen gebruiken. Ik ga eens kijken naar Repper. Dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen

¾