woensdag 7 september 2011

kastjes plakken ...

x.
Voor O d o zijn verjaardag beplakte ik een kastje met inpakpapier. Dat was moeilijker dan ik dacht. Ten eerste om leuk papier te vinden en ten tweede de uitvoering - veel bobbels, en toen de lijm opdroog kromp het papier. Uiteindelijk viel het resultaat mee, maar ik had even genoeg van het lijmen en inpakpapier.



... en toen bedacht ik me dat ik de lades ook met masking tape kon beplakken. Onder andere via haar, vond ik veel masking tape inspiratie hier. Dus pakte ik mijn rolletjes tape erbij ...


 ... en ging aan de slag.







Nu de rest nog ...,
maar eerst op zoek naar nieuw masking tape en papier.




14 opmerkingen:

  1. Dat is echt super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het kastje voor O d o wel heel mooi geworden! En wat een engelengeduld om het met masking tape te doen, een soort behangen in het klein ;-).

    Ik heb eenzelfde ladenkastje ooit met servetten 'bekleed', net als de jongens hun eerste klompjes; heb er nog steeds veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit! Wat een goed idee, die tape. Heel precies werk denk ik? Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het bloggen weer helemaal opgepakt, ben een hele tijd hier niet geweest, maar wat een superkast en wat leuk gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kastje.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kastjes zijn het geworden. Wel een precisiewerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor je kus (-;

    Die kast is gaaf! Mooie gedaan hoor. En wat een leuke patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, ziet er goed uit.
    Enne: heb ik die verjaardag gemist? Sorry dan en uiteraard alsnog van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk joh! Succes met het zoeken naar nieuw tape ;-) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een geweldig idee! Deze ga ik schaamteloos jatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!!
    Het is zo leuk om een spannend pakketje te ontvangen! Ook Liv en Rev waren blij verrast. We wachten nog eventjes rustig af!
    Bedankt!! Lfs Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen

¾