dinsdag 6 september 2011

poeh man ...

x
... wat een feestweek hebben we gehad. Het begon met de uitslag van de giveaway. Toen, de vierde verjaardag van jongste zoon, die hieronder heel blij kijkt.


De koekiemonster traktatie, een gouwe ouwe, die we voor de vijfde keer maakten - altijd succes.


Zie detail van man hierboven, doet me denken aan deze foto maar dan anders.

Natuurlijk de viering van ons tweede jubileum,
en de supermooie bloemen die ik van mijn lief kreeg.


In de avond sloten we de feestelijke dag af met een bezoek aan het pannenkoekenhuis, waar de jarige friet met knakworst koos, omdat ie nu eenmaal niet van pannenkoeken houdt.


Vrijdagavond gingen man en ik naar het laatste deel van H.arry P.otter, gaf ik onszelf deze cd cadeau,
en als afsluiter van de week, gingen wij met het gezin naar dat ene pretpark in Brabant met deze tegoedbon die man een paar maanden geleden kreeg.



... uitgebreid door het sprookjesbos lopen met jongste aan de hand.


en ja, zo verzekeren wij er ons van dat de kinderen weer geretourneerd worden ...


De laatste attractie was een voorstelling met draken en ridders. Alle kinderen waren erg onder de indruk. En daarna met uitzicht op de draken een bourgondische maaltijd. Een groot succes, voor ons, en de kinderen.


En toen met de buikjes vol en rond, door een leeg park, naar de uitgang slenteren - heel bijzonder vond ik dat, zo rustig en zo stil ...

 



9 opmerkingen:

  1. Hahaha, dat telefoonnummer zo. Wij hebben van die kettinkjes. Leuk logje dit. En ik hartje de Efteling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word helemaal warm van je log, van de woorden én de foto's. Mooi vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja sjonge jonge dat zijn natuurlijk te veel dingen om op te reageren hier........
    (maar wel leuk allemaal!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke belevenissen in korte tijd :-)
    Koekiemonstertrakatie is ook hier favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, blije koppies, een superdag! x Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang niet gek zo'n feestweek!
    Liv vraagt of die "tattoo" er ook weer af kan.... ik hoop het en anders houden jullie vast hetzelfde nummer....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd nog met je grote vierjarige!! Heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai! geweldige fotoos, en herkenbaar, dat telefoonnummerschrijven op kinderlijven:)

    timme wil nu ook graag een koekiemonstertraktatie:D Ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen

¾