donderdag 29 september 2011

vanmorgen ...

x

Ik geloof dat ik al heel
veel dozen en manden
heb....

... maar kwam er nog
ééntje tekort,
en ging daarom...

 ... terwijl L u c voor de vierde dag,
geveld door de griep,
op de bank lag,

... aan de gang,
met karton, papier en plaksel


(oh, kijk dat herfstlicht ...)
x
De flappen sneed ik af, en 
plakte de randen vervolgens af met afplaktape.


Ondertussen vlogen achter me,
de beien af en aan,
met ladingen nectar.


Ik printte wat patronen uit,
sneed ze op maat,
en plakte ze op de doos.


... toen nog even met de kwast
een lading modge podge
erover heen
gekwast.




 Doosje klaar voor vanalles en nog wat.

... oh ja, naast de bijen ook nog mooie bloemetjes in de tuin.


... word ik blij van.


13 opmerkingen:

  1. Kijk, daar word ik nou ook blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en tadaaaa een mooie doos voor spulletjes binnen. Al het moois buiten hoeft gelukkig nog niet opgeborgen te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk!!
    Maaruh wat is modge podge??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eem leuke doos, en je andere foto's zijn ook prachtig.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die modge podge vraag had ik ook, leuk, leuk zo'n doossie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat ben jij toch creatief. Heel leuk, die doos! Enne... modge podge??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden, mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig werkje zo in de nazomerzon. En wat een mooi resultaat. Weet je al wat je er in gaat bewaren?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @allemaal: ja wat is modge podge. Wiki zegt: "modge podge is a glue, sealer and finish all in one". Ofwel een decoupage lijm. Zie ook: http://www.modpodgerocksblog.com/p/start-here.html voor toepassingen. Fijn weekend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! En prachtig papier natuurlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geworden zeg! Ik heb ooit eens een doos beplakt met stukjes tijdschrift in een regenboogpatroon, was ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

¾