vrijdag 7 oktober 2011

nu in huis ...

x
Afgelopen woensdag kon ik het niet laten en bestelde ik mijn tweede nieuwe oude lamp bij Retroloekie (klik hier voor de eerste nieuwe oude lamp). En vandaag dus al in huis, oei van zo'n lamp word ik heel blij!


Het bovenste gedeelte is van oranje glas, ...


En de lampenkap is van metaal.
x

Er moet nog een nieuw snoertje aan (is al besteld),
en kan dan boven de eettafel gehangen worden.
Ik kan niet wachten.

... en dan op zoek naar een gelijksoortige
broertje of zusje.


10 opmerkingen:

  1. Ooh wauw ik vind um helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik ook heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Dat kan ik mij voorstellen, dat je daar héél blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, mooie lamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vinnik ook mooi!! Krijgen we als ie hangt nog een foto?

    BeantwoordenVerwijderen

¾