zaterdag 5 november 2011

alle tijd over gaat naar ...

x
... de verbouwing van de eerste verdieping ;-)

Vandaag twee weken geleden zag onze grote slaapkamer,
aan de achterkant van het huis, er nog zo uit.


Op maandag kwam een toeter vriend (uit bandje) van man,
de bovenverdieping helpen verbouwen.


 Het muurtje naar de overloop ging er uit,
zodat de trap zichtbaar werd.



De achterwand van de kast werd gesloopt,
zodat de bovenverdieping,
één hele dag
bestond uit de badkamer,
en één hele grote L-ruimte.


Toen zag het er op dinsdagochtend zo uit.


Het doorkijkje vanuit onze slaapkamer,
naar de oude kamer van de jongste twee.


En het zicht vanuit de kamer van de jongsten,
naar onze slaapkamer.


En zo zag het eruit,
vanuit de overloop
naar onze slaapkamer.


Inmiddels is onze grote slaapkamer,
gesplitst in een slaapkamer voor O d o, 
en één voor B e r b e r.

O d o heeft alweer,
4 nachten in zijn nieuwe
slaapkamer geslapen,

... en hopelijk kan B e r b e r 
over een nacht of twee,
in haar nieuwe kamer slapen.

P.S. hoop snel weer op
jullie logjes
te kunnen reageren ....
x

12 opmerkingen:

  1. hopsa goed bezig zo! (ik wil ook wel een toeter-vriend, alleen al omdat het zo leuk klinkt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begon me al een beetje af te vragen of alles wel oké ging bij jullie, maar er wordt "gewoon" heel hard gewerkt.... heel veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt heel hard gewerkt! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat; hoop dat de kinderen en jij een fijne vakantie hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jullie werken hard! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow, leuk, verbouwen! Het wordt vast heel mooi. Krijgen we ook foto's als het helemaal klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een klus! Maar het eind is in zicht! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh verbouwen... wat een enorme klus..... ik ehm zou er ongerust van worden, of t ooit weer goed kwam enzo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook graag de na-foto's zien! ;-)
    Hahaha, die helm trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat is wel een hele heuse grote verbouwing! Ik ben benieuwd naar het eindreslutaat. Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, daar ben ik niet jaloers op, maar uiteindelijk is het eindresultaat vast alle moeite waard. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat geweldig! Zo'n kijkje in de keuken uh sorry slaapkamer

    BeantwoordenVerwijderen

¾