donderdag 10 november 2011

inspiratie ...

x
... voor de kamer van jongste zoon.

Dit kleurenschema.

 bron: Ohdeedoh

 Lambrisering van behang.

 
bron: Booli

 Maar dan met behang van ISAK.

... of iets wat daarop lijkt ;-)

met daarboven,
Ribba houders voor schilderijen,
zoals hieronder.
bron: NineMSN

Met leuke posters, zoals deze ...


... of deze.


Zo'n nachtkastje.



Met leuke haakjes,
gemaakt van playmobilpoppetjes, ...


... of van tafelvoetbalpoppetjes.

 

Deze IKEA hack blijft leuk.


Ik heb de magneetlijst in huis,
maar de autootjes
blijven jammer genoeg,
niet plakken ...

Dan  nog een kastje maken,
van kistjes ...

Ook een IKEA hack,
van kistjes,
die met dit soort knijpertjes,
met elkaar worden verbonden.


En soortgelijke boekenrekjes,
op kinderhoogte, ...


... zoals hier.


Zo'n kamer, maar dan anders ...



11 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk blogje! Heel erg bedankt. Wij hebben ook behang als lambrisering en dat bevalt erg goed (fotos op mijn blog, alleen niet helemaal overeenkomstig de kleuren die jij voor ogen hebt). Lekker vrolijk en het 'breekt zo lekker de muren'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die haakjes van playmobil! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet de spanning wel op te voeren ;-)! En ik ben zó nieuwsgierig. Ik vind het kleurenschema prachtig, het nachtkastje en de boekenrekjes vind ik ook super en ik vind haakjes van speelgoed zo;n leuk idee! Het wordt vast heel mooi! Leuk om op die manier inspiratie op te doen!

    Lopen ze bij jullie ook Sint Maarten? Zo ja, fijne Sint Maarten! En anders een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd! De ideeen zijn goed (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat een leuke blog. Wakker worden snachts en dan fantaseren wat je allemaal zou kunnen gaan doen.Maar bij jou is het al zichtbaarder, die droom. En wie weet: gaat het nog lukken ook! Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat belooft wat! Je hebt al heel wat voorwerk gedaan. Ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou bijna ook mijn bovenverdieping gaan verbouwen... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die playmobilhaakjes zijn nu precies een goede bestemming voor al dat overtollige speelgoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een geweldig, inspirerende blog!

    BeantwoordenVerwijderen

¾