zaterdag 26 november 2011

unheimisch gevoel ...

x
... Precies 10 jaar geleden waren wij ook in T.imboektoe ..., bij het bericht van de vier toeristen (waaronder één nederlander) die in deze Malinese woestijnstad zijn ontvoerd, waarbij één toerist is omgekomen, krijg ik een heel unheimisch gevoel ... er waren toen gebieden in Mali, die je vanwege dezelfde redenen beter kon vermijden ... Ik hoop met heel mijn hart dat er heel snel een goed einde komt aan deze ontvoering. Mijn gedachten zijn bij deze mensen en hun familie/vrienden.


.... op de markt van T.imboektoe.
x

3 opmerkingen:

  1. Ja... het zal je maar overkomen. Bah, narigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal het maar zijn...
    Of het is je vader, man, broer, vriend....
    Ik moet dan meteen denken aan hoe er op dit moment een familie ergens in Nederland en vreselijke spanning zit...
    Bah... toch maar weer gewoon naar Oostenrijk volgende maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gevoel kan ik me goed voorstellen als je de sfeer daar hebt ervaren! Ik hoop met je mee op een goede afloop!

    lfs ing

    BeantwoordenVerwijderen

¾