vrijdag 23 december 2011

die tijd van het jaar ...

x
... dat het freubelen ongekende proporties aanneemt en tot mega-nuttige producten leidt ...

Deze trui,
eerder gedragen door B e n j a m i n en L u c,
en sinds een paar maanden
te vinden in de klerenkast van O d o.


Een onverwoestbare trui,
zou nog zeker een
seizoen of twee meekunnen.
Echter,
het hoofd
van jongste zoon,
gaat er nog
wel doorheen,
maar er niet meer
door terug.

En dus ging de
schaar erin,
en maakte
ik een grote broer voor
(hier op de foto met jongste zus).


Broer en zus.


 Van de resten,
knipte ik vierkantjes
en naaide deze met 
een zigzagsteek
tot een slinger
aan elkaar.



ahum, het houdt je van de straat ...

x

6 opmerkingen:

  1. Dat is toch mooi een vierde leven voor deze knuffelzachte trui. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wauw! Ik hoop dat ik binnenkort ook niet meer in mijn kleren pas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihhi je bent lekker bezig ;-) Ik vind die poppen echt geweldig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die poppen. Geweldig. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je blij was met je pakketje! En leuk dat ik weer een blog toe kan voegen aan mijn leeslijstje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾