dinsdag 10 januari 2012

als een kind zo blij ...

x
Dit logje had ook de titel "investeren in de toekomst", "eindelijk gewoon bloggen" of "een nieuwe start" mee kunnen krijgen. Maar "als een kind zo blij ...", dekt de lading voor al deze aspecten, want ...

... vandaag kreeg ik een mailtje dat ik mijn nieuwe computer kon ophalen. Wauw, kan het nog niet helemaal geloven ... Eind december kreeg ik eindelijk een opdracht uitbetaald waar ik werkelijk al bijna een half jaar op wachtte. Met dit geld kan ik investeren in goede hard- en software die ik voor mijn werk nodig heb. Met deze computer ben ik breder inzetbaar en daardoor toegankelijker voor opdrachtgevers, en zie ik het als een eerste stap op weg naar de zwaai die ik de komende jaren in mijn werk wil maken. Echt, als een kind zo blij ... ik heb nu het gereedschap en kan nu van alles uitproberen enzo. Een nieuwe start dus ook.

... en met deze computer is het eindelijk, na een jaar, weer mogelijk geworden om gewoon een logje te schrijven, kan plaatsen maar dus ook weer gewoon kan inloggen. Vorig jaar toen mijn computer crashte, kwam het niet meer goed met het apparaat. De computer wilde helemaal niets meer weten van alles wat met google te maken had. En dus was ik afhankelijk van de laptop van man ..., die alleen ter beschikking stond als hij 'm niet nodig had voor zijn werk. Dus jippie, ik kan gewoon weer wat plaatsen wanneer het mij uitkomt of als ik een spontane ingeving krijg, en dat laatste is nog het leukst. Ook hier een soort van nieuwe start dus, zeg maar ... en is het ook weer mogelijk geworden in allerlei typen browsers een reactie te plaatsen, ook niet onbelangrijk toch?1

Ik ga snel stoppen, want ga weer lekker verder pielen met dit hele mooie, en fijne gereedschap.

x
P.S. De titel had ook "ik ben verliefd" kunnen zijn.

x

15 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je nieuwe speeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik geloof dat de boodschap wel duidelijk is! En terecht heel blij zijn met fijne techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Ik ben benieuwd naar al je spontane ingevingen! Heeft hij een hip kleurtje? Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Danielle ... mij nieuwe liefde heeft "gewoon" een metallic tint. Ik weet niet of die spontane ingevingen het meest interessant zijn ;-) maar ik kan nu in ieder geval gehoor geven aan mijn impulsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoera!! ik ken het gevoel, ook van heel recent....... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een nieuw begin van iets heel moois! Groetjes x joze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, leuk zeg. Ik wens je veel computerplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, ik ken het gevoel. Geniet er van en ik zie uit naar al je logjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker bezig gaan dan maar! Veel plezier ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker bezig gaan dan maar! Veel plezier ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg. Wordt donderdag weer jou dag?
    Succes en veel plezier met ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super,dat betekent ook meer vrijheid,toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en dan ben ik ook nog geroerd,dat je speciaal op je laptop van je man...als het even kan,ook steeds de tijd vond om een reactie op mijn blog te plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾