vrijdag 27 januari 2012

beetje gefrustreerd ...

x
De afwerking van de verbouwing 
van de bovenverdieping is nog in volle gang,
maar de nieuwe slaapkamers 
beginnen er al heel leuk
uit zien.

Onder het slaapkamerraam van jongste,
hebben we van een
i.kea bureaublad,
een bankje gemaakt.


Het idee is, dat we later van deze bank,
een bureau kunnen maken.

De kussens hadden we al,
want die maakte ik afgelopen zomer,
voor de bank in de tuin.

Het schuimrubber voor de matras
bestelde ik via het Internet,
maar deze moet nu dus nog bekleed worden.

En daar komt mijn
frustratie om de hoek
kijken.

Je moet weten,
ik ben een beginnende naaister,
en moet alles dus nog uitvinden,
en uitproberen.

Een hele goede tutorial
voor het bekleden van 
matrassen vond ik via polkadotjes, bij

Ik wist wel dat ik eerst
moest oefenen en dat deed ik ook.

Ik oefende met het maken 
van een randje rondom,
en dat lukte best aardig ...

Toen ging ik in
het klein oefenen,
...
ik bekleedde
een miniatuur matrasje.

Tja, en dat lukte dus niet,
ik ben er een half uur geleden
mee gestopt.

Ik pak het wel weer op,
ik ga het op een andere
manier proberen,

maar voor nu:

"nu ben ik even gefrustreerd".



P.S. een fijn weekend voor jullie allemaal!
x

14 opmerkingen:

  1. Ik snap het, vervelend als iets niet lukt.
    Ik kan je niet helpen, want naaien daar heb ik geen kaas van gegeten.
    Geniet van je weekend en laat die frustratie lekker buiten staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het is een heel leuk bankje en ee goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is altijd lastig, ik hoop dat het de volgende keer beter lukt. Wel een gezellig bankje in wording hoor. Die kussens zijn zo gezellig knal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet meteen aan je zus denken...

    Het idee van bankje naar bureau vind ik een hele mooie!

    Succes en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de volgende poging, het gaat je heus wel lukken.
    Het ziet er trouwens heel leuk uit, dat bankje met die kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het sowieso al knap dat je er aan begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat vast helemaal goed komen. Het ziet er nu al leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeel herkenbaar die frustratie! haha, dat heb ik ook vaker....ff de boel aan de kant, en daarna met frisse moed weer aan de slag! Is het inmiddels al gelukt of niet? Het ziet er wel al onwijs leuk en fleurig uit! Zo'n bankje is toch de droom van iedereen?! Even een vraagje; ik zoek ook nog zo'n schuimrubber, mag ik vragen waar je deze besteld hebt? Fijne zondagavond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er zo ook al heel gezellig uit, komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Houdt moed,houdt moed...dit komt goed :-)
    Ik ben heel benieuwd welke kleuren je gaat gebruiken èn wanneer het bekleed en wel op je blog staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh, zo herkenbaar!! Ik heb hier een megamatras liggen, omdat ik kussen wil maken voor de tuinstoelen. Maar die zijn rond. En ik durf eigenlijk niet meer, want alleen al het schuimrubber in de goede vorm krijgen is een crime... Laat staan de kussenhoezen! En ik weet eigenlijk ook niet meer welke kleur ik wil. Jank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf idee, van dat blad, mooi gedaan hoor enne is de frustratie al gezakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. P.S.: schuimrubber te koop via : www.schuimrubber.nl / is overigens best duur ....

    BeantwoordenVerwijderen

¾