maandag 23 januari 2012

home sweet home ... (18)

x
Dit maakt me blij in huis,
opvrolijken van knutselhoekje ....


ingredienten: papier: Rie Elise Larsen en Tiger.dk
en masking tape.

en een moppen kastje van i.kea.


Lekker makkelijk,
een lade beplakken
met masking tape.


het resultaat:


Dan een lade beplakken
met mooi papier
en decoupage lijm.


het resultaat:


dochter vulde 1 lade alvast
met magneetvisjes.

heel erg handig.


Knutselhoek nu:


Ik kocht pennenbakjes bij tiger.dk
maar het was niet helemaal
mijn print.


dus weer plakken.


zo staan ze nu naast 
de familie agenda
en mijn notitieboekje.


Zo fijn, lekker plakken enzo,
met mooi papier en masking tape.




Voor meer Home Sweet Home, zie Barabaramama.


16 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk dat plakken met papier. De laatjes en pennenbakjes zijn prachtig geworden. Zo kan je in elke stijl je spulletjes maken. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig! dat idee ga ik van je pikken, ik heb die bakjes ook (het bijbehorende kastje is verdwenen) en ze zij nu zo saai
    dankudanku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ben ook zo gek op maskingtape(wie niet haha)
    Mooi gedaan zo,Dat had ik nou nog niet bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej dat is leuk geworden. Dat saaie ikea kastje (ja hoor, staat hier ook in het hoekje van peutermeisje) is nu hartstikke vrolijk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gedaan! En zo is alles één geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fijne kleurtjes en printjes! (pas maar op dat je niet alles wat je in huis tegen komt gaat beplakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit zeg!
    Ik droom eerst nog van een eigen knutselplek of eigen kantoortje.....

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg, wat kun je dat netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er allemaal leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er hartstikke mooi uit,lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The paper has so many functions!

    BeantwoordenVerwijderen

¾