dinsdag 24 januari 2012

vorige week ...

x
... bestelde ik iets, bij twee bloggers met een webwinkeltje.  Diezelfde week kreeg ik mijn aankopen thuis gestuurd, twee hele mooie verpakte pakketjes met allemaal kleine leuke extra dingetjes.

Het eerste pakketje kwam van eye-snacks ...


... met daarin
een hele mooie, door haar 
gemaakte, bloemenkaart
(te mooi, om op te schrijven).


Het tweede pakketje
was afkomstig van


... met daarin een appelboom broche
uit haar winkeltje.



Fijne spullen he?
Nu nog een goede
bestemming vinden.

Oh, en er is nog
zoveel meer
te koop.




x

5 opmerkingen:

  1. Ja leuk he, zo fijn die service en aandacht bij sommige webwinkels.
    Daar word je heel blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, hai! :D Ja, het is heerlijk om te doen. Ik word zo blij van zulke envelopjes vullen... Fijn om te zien dat het ook zo ontvangen wordt!
    Spread the happiness! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, ik wist helemaal niet dat jij het was..haha.Maar wat leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent! Dat doet me goed :-)
    En dankjewel,netzoals Miek hierboven..spread the happiness ^ ^
    0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. they look like such an easy DIY! love it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg. (en je blog ook hoor, ik ga je volgen..)

    BeantwoordenVerwijderen

¾