maandag 6 februari 2012

home sweet home ... (19)

x
Het begon met het kopen van deze lamp. Ik was namelijk een beetje uitgekeken op de Knappa hanglamp van I.kea, vooral vanwege het schoonmaken ervan.


Maar ja, er hingen twee lampen boven de eettafel, 
dus er moest en zou er nog eentje komen.



... en dat werd dus deze retro hanglamp,
die ik bij de Nederlandse Etsy shop
vond.


Beide lampen, heel erg mooi 
(hihi vind ik, ik houd nogal van heftig),
maar bij elkaar eigenlijk net te veel van het goede,
te bont, te oranje ...

Nu zoek ik er nog een derde bij,
iets wat neutraliseert ...
ik weet alleen niet wat?

Iemand een idee of tip?




Voor meer Home Sweet Home, zie Barabaramama.

x
x

11 opmerkingen:

  1. Ik vind ze beide helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hm een neutralisatie-lamp..... da's lastig, hebben ze die niet bij ikea? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de lampen super! Inderdaad heftig, maar ik zie in je huis veel wit en knalkleurtjes, dus je kan het prima hebben. Maar een derde neutraliserende lamp zou denk ik doorzichtig glas zijn, metaal of toch ook weer oranje... Maar dat is misschien wel allemaal te veilig...

    Misschien is juist een klein lampje in een ander leuke knaltint die de grote van die andere twee lampen juist "breekt"... Ik heb net op Marktplaats gekeken, bij zoekopdracht Retro, afd. Lampen/Hanglampen misschien zit daar wel een lamp bij die er bijpast... bijv. Advertentie: 526558429 of Advertentie: 521553698 of Advertentie: 508781271... er is een heleboel dat is duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 2 te gek!!
    Ik zeg : niets meer aan doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave lampen! Ik weet nu waar je ze kunt kopen.
    Weet je ook waar ik een man vind die mij mijn gang laat gaan???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf. Misschien die knappalamp ertussen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet te bont, prachtig juist!! Ze zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Puck: Bedankt voor je tips! De lampen die je gevonden hebt, zijn inderdaad ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow,supermooie lampen!! Dat wordt wel moeilijk om nog een derde erbij te vinden,denk ik :-)
    Ook superleuk al die werkjes in lijstjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze prachtig! En een beetje heftig is juist leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

¾