dinsdag 7 februari 2012

stop de tijd ...



Ruim drie jaar geleden.
x
Eigenlijk stond er een ander logje in de planning. Maar bij toeval kwam ik deze foto's tegen, foto's die ik helemaal vergeten was ..., man wat gaat de tijd toch snel. Zo ben je een gezinnetje bestaande uit drie personen, en zo ben je een "groot" gezin bestaande uit zes leden, waarvan de jongste volgend jaar al naar school gaat ... STOP DE TIJD, ik moet genieten NU!




Foto's uit november 2008.
Oudste vijf jaar,
L u c drie jaar,
en jongste zoon 1 jaar.

(en fotografe drie maanden zwanger van jongste ...)


P.S. Oh, die snoet van O d o ... !
x

8 opmerkingen:

  1. Dat gevoel van stop die tijd ken ik helemaal!! Geniet lekker verder van je vrolijke bende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja herkenbaar hoor.
    Ik probeer hard te genieten van alle mooie momenten
    maar man wat gaat die tijd toch snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, stop de tijd ja. Of even, heel even terug. En vooruit weer. Zou mooi zijn.

    Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad wat gaat de tijd snel. Ze groeien en maken grote stappen. Samen ga je elke hindernis aan. En dan moet je niet vergeten van elk moment te genieten. Gelukkig zijn we er ons enorm van bewust en dat maakt dat we er ook bewust van genieten! Pluk de dag! Liefs Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's En id de tijd gaat veel te snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GRAAG! laat de tijd even stoppen, dan kunnen we meer genieten van elkaar en de momenten. Het is veel te snel... te snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja,even STOP..gewoon een week lang..oh dat zou fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's! Maar de snelheid van de tijd herken ik maar al te goed..

    BeantwoordenVerwijderen

¾