maandag 5 maart 2012

home sweet home ... (20)

x
... jongste en haar nieuwe kamertje. Nog niet helemaal klaar, er moet vooral nog iets aan de muren, maar dochter is al heel blij met haar eigen slaapkamer.

- op de commode -


- ze heeft kleurgevoel, ze styled mee -


- auto's achterover gedrukt uit broer zijn kamer -


- naast de commode, op de bank, onder het raam -


- op het bankje, bekleden van de matras is uiteindelijk gelukt -


- nu wil ik er nog een dekmatrasje op maken -


- plastic bloemetjes van i.kea op de vensterbank -


- op zo'n bank, voel je je al best groot -



- een andere keer, haar kamer vanuit een andere hoek -
x

Voor meer Home Sweet Home, zie Barabaramama.

x

x
x
Ik kon het niet laten,
om onderstaande animatie te maken,
daar wil ik toch echt iets,
meer mee doen.


x
x

27 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk meisie!
    Wat een heerlijk kamertje!
    Wat een heerlijk logje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je weer bij de Tiger geweest ;-)? Afgelopen week (in de voorjaarsvakantie) ben ik voor het eerst bij een Tiger in Nederland geweest, in Almere. Daar spotte ik ook dit kleurige konijn! Wat een heerlijk eigen domein heeft B e r b e r! En die animatie, dat wil ik ook kunnen, cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat cool dat ze de autootjes er op kleur bij heeft gezocht!!
    Fijn hoor al die kleurtjes en dat groene konijn...Hebbuh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ W. inderdaad weer bij de Tiger. Ik moet er gewoon niet naar binnen gaan, maar werd in dit geval meegesleurd door een vriendin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat filmpje!
    De kamer van jongste is mooi geworden. Ik vind de speelbank met opbergruimte er onder heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Bien maakt: groene konijn is tevens spaarpot - handig - en dus te koop bij Tiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en die foto dat ze zo recht in de kamera kijkt..mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die laatste is echt zo grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat prachtig!!!! Mooi dat groen, geweldig!! En zo'n trots snuitje erbij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het kamertje mooi geworden! Ben helemaal weg van de konijntjes. En wat is je meisje alweer gegroeid zeg, lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. P.S. Ik las dat je dat schuimrubber op Internet had gevonden. Kun je mij verklappen waar ;-) Het matrasje van het logeerbedje van jongste moet nodig vervangen worden namelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te koop via: www.schuimrubber.nl / is overigens best duur ....

      Verwijderen
  12. Wat een vrolijke gezellige kamer. De dame kijkt héél blij op de kiekjes en volgens mij ligt het bankje wel lekker, leuk al die verschillende stofjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kamer! En die konijntjes zijn echt super evenals de bank!! En wauw dat filmpje, daar ben je echt wel een krak in ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat leuk zeg, goed gelukt! Zowel de kamer als de animatie. En je dochter lijkt ook echt heel erg blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat leuk zeg, goed gelukt! Zowel de kamer als de animatie. En je dochter lijkt ook echt heel erg blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kamer zeg! En die animatie is geweldig! Hoe doe je dat??

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een gezellig en stylish verantwoord eigen plekje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie kamer en superschattige dochter ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een prachtige, inspirerende kamer! (en ik ♥ het filmpje)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gedaan! Matras ziet er ook gaaf uit. Heb je het patroon uit je eerdere frustratie blog gebruikt? Ik kom nog wel eens langs hier met zoveel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik heb het patroon uiteindelijk niet meer gebruikt ... ;-)

      Verwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

¾