woensdag 14 maart 2012

krachtvoer ...

x
... voor de zieken. Twee van de vier, gisteren ziek van school gehaald. Koorts, hoofdpijn, en pijn in de buik. Vandaag gaat het al een stuk beter. Dit wordt er nu gegeten en gedronken ...


... ben er achter gekomen dat 7-up een wondermiddel is,
voor magen die niet lekker zijn.

En oh ja,
oudste zou vandaag
zijn DTP en BMR inenting 
krijgen.

... gaat dus niet door,
evenals zijn boekenbeurt ;-)

Fijne woensdag!
x

x
P.S. Toeval of geen toeval,
oudste en jongste zoon,
worden heel vaak tegelijkertijd
(of bijna) ziek,
heel raar ...
x
x

20 opmerkingen:

  1. Beterschap voor allen!
    En mooi stukje gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Enneh 7 up? Van cola wist ik het wel, het zal het koolzuur wel zijn dan misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah, ziek is niet leuk. Dat lego hoofd wel! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OK, die van die 7up wist ik niet. Nu dus wel. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ai ai,de ziekenboeg. maar dankzij dit berichtje weet ik dat het in de lucht zit.Vroeg me al af waarom ik zo gig snotterig ben.

    Pfft, en Liene dat geschreven stukje "Besef" zo goed geschreven!
    Maakte veel indruk bij mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, helemaal vergeten te mailen Beterschap voor alle kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap! Hidde was ook ziek toen hij die inentingen moest. Volgend jaar weer een kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap met je zieken, hopelijk blijft het bij 2! x joze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cola........cola is heeeeel erg goed voor zieke magen. Tegen diaree en overgeven. Zelfs mijn huisarts zegt het te gebruiken als je niks anders bij de hand hebt!! Ook in het buitenland, waar wij Hollnders vaak ziek worden (diaree krijgen vn ander eten en drinken) helpt cola vrijwel METEEN!!
    Neem wel de "echte", dus een light.
    Heel veel beterschap voor je mannetejs en pas op jezelf:-)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Arme knulletjes! Wat zit er in die grote Legokop? Wat een leuk ding!

    Was gisteren zeer onder de indruk van je verhaal. Ik herkende er veel van...X Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  11. idd mooi verhaal gisteren!!!

    En beterschap met de kindjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap met de hele bende!
    Ik heb net hard gelachen om het hagelslag filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte, ik meen mij te herinneren dat je geen held bent bij slechte magen....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zijn ze alweer een beetje beter?
    Knuffel voor je vorige bericht.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe gaat het met de zieken?

    Ik ben stil van je vorige bericht..

    lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @allemaal: Dank voor jullie beterschap reacties en reacties op het vorige logje. Kids zijn weer opgeknapt, het even geduurd ;-) Jongste zoon ziet er nog wel een beetje pips uit, en blijft deze maandagmiddag nog lekker thuis!

    BeantwoordenVerwijderen

¾