donderdag 15 maart 2012

een mazzelaar ...

x
... en een enorme bofkont, ben ik! Won ik vorige week zomaar een giveaway bij Merula. Jippie, en ontzettend blij natuurlijk. Afgelopen dinsdag vond ik het pakketje in de post - een met heel veel zorg ingepakt pakket met heel veel leuke spulletjes, kijk maar, dit kwam er uit het postpakket ...


... alles verpakt in mooie zakjes,
en heel mooi bestempeld.


Leuke en lieve kaartjes,
stickertjes, een boekje,
en nog veel meer.



... en dan nog allemaal mooie spulletjes ...

twee rolletjes plakband / een harmonica
een oude cent / plastic kersjes
een klein poppetje / een button
en drie hele mooie groene glazen druppels



Gewoon teveel om op te noemen,
en ontzettend leuk om uit te pakken,
en te bekijken, zo veel moois en fijns!


Nogmaals bedankt Merula,
superlief van je,
een pakket,
waar ik heel
erg blij
van werd.
x

x


10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig pakje met zoveel moois erin, ik kan me goed voorstellen dat je er echt blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en dat kan je wel gebruiken in zo'n ziekenboeg! Gefeliciteerd! Hopelijk zijn de kids weer wat opgeknapt want het was vandaag geen dag om ziek te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa al een even fijn pakketje als het mijne! Wat zijn wij toch gelukzakken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Ik ben jaloers... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat fijn he, Zo,n feestje op je mat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had dit ook wel een beetje nodig,... dus geniet er maar van :)
    Leuk al die kleine friemelkadootjes in mooie zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje,wat leuk zo'n verrassingspakket..da's smullen.
    Nou,fijn om weer te zien dat iemand geluk heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

¾