dinsdag 27 maart 2012

ruimte.

x
Ik voel me de laatste tijd (maanden) opgesloten in mijn eigen huis en in onze woonomgeving. We hebben een planetje opgesteld om hieraan te ontsnappen (hierover later meer). Dit weekend deden we onze eerste stap op dit nieuwe paadje ... ;-), met daarop aansluitend een fietstocht over de p.osbank, waar we ooit zo dichtbij woonde, en de p.osbank onze voortuin was ... We maken deze fietstocht wel vaker, hup fietsen in de bus, rijden, uitladen en fietsen maar, waar je maar wilt.


... de oudste twee op de fiets,
die fietsen mij daar op die heuvels,
er zo uit.

... de jongste twee in de fietskar,
of als ze het zat zijn,
bij ons op de fiets.



... O d o had vriendje p.omp.om
van school voor een weekend
te logeren.


... dan ergens wat drinken,
en eten.


... jongens kozen voor hun favoriete plek,
de klimboom.


... en klimmen maar.




... we probeerden de kinderen,
op een rij en op een tak,
op de foto te krijgen,
maar helaas ...


... ik deed ook een poging.


... en maakte vanuit die positie ook
nog wat foto's.



... daarna weer allemaal op de fiets.


.... het was een heerlijke dag,
met veel te zien en te doen.





14 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk inderdaad, Liene. En dat plan klinkt ook heel spannend. Ik ben benieuwd naar wat het precies inhoudt. Ga je het over een tijdje wel delen?

    Hier ook dromen over een ander plekje. We weten zelfs al waar. Nu alleen er nog naar toewerken. Maar dat wordt wel een meerjarenplan :)

    Geniet van deze heerlijke lentedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige foto,s,ik ben ook heel benieuwd naar je plan,want ik voel mij ook heel erg opgesloten tussen 4 muren, er komt nooit iemand en deze plaats is ook helemaal niks,dus ik ben bnieuwd naar jou plan.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zo'n bus waar de fietsen inpassen! De omgeving ziet er heerlijk uit, kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!
    En dat opgesloten zitten..herken ik wel een beetje...ben benieuwd naar je plan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, da's logisch: heimwee naar zo'n voortuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe meer kinderen, hoe lastiger het is om er gewoon eens even zomaar op uit te gaan valt me op... Met drie kom ik ook (bijna) nergens, meestal splitsen papa en ik dan op en nemen we elk een of twee kinderen. Maar dit ziet er gezellig uit.

    Alleen heet die p.omp.om eigenlijk p.u.k.! Wij hadden hem vorige week te logeren. Blogje met foto's volgt (-;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is toch echt P.omp.om :) P.u.k. is de peutervariant ;-)
      -zo spreekt een juf, haha-

      Verwijderen
  6. hup eruit en naar buiten doet inderdaad vaak al wonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een spannend plannetje zeg... je maakt me/ons wel een beetje nieuwsgierig hoor...
    Hier ook een heel spannend plannetje waar ik nog niet over 'mag' schrijven... al wil ik het soms wel van de daken schreeuwen!
    Ik blijf hier gewoon rustig meelezen en wie weet volgen er tips.
    Succes met jullie plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een vervelend gevoel maar zo op de fiets is het toch bijna onmogelijk je opgesloten te voelen?! Heerlijk! En succes met je plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je plannetje goed uitpakt!! (maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan)
    Heerlijke plek om te fietsen zeg,Gezellig zo met zijn allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi plekkie en leuke foto's, heerlijk zo'n dag buiten :) x joze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie manier om te ontsnappen, via zo'n nieuw pad. Ben benieuwd naar jullie plan en jullie verdere ontsnappingsmogelijkheden. Het ziet er in ieder geval uit alsof jullie volop hebben genoten van elkaar, de omgeving en het mooie lenteweer! Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een fantastische fiets tocht inclusief een klimboom!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾