zondag 18 maart 2012

vandaag ...

x
... met in bed een man geveld door de griep, werd ik blij van ...


... gele tulpen, en

freubelen met appeltjes
plakplastic ...


van ...
ik durf het bijna niet te zeggen,
van de flying-tiger.nl

Twee beschuitbussen en
een schoenendoos
werden er beplakt.

Ik kwam er ook achter,
dat je van plakplastic
een soort van 
masking tape
kan maken.

... werd ik blij van deze kleurencombinatie


en oh ja, hadden we een
feestje van onze neef
die afgelopen 
woensdag

9 jaar

is geworden.



x

x

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit zeg!! Kan je al online bestellen bij tiger.dk??
    Beterschap voor je man!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo leuk! Daar word ik ook blij van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh nu toch wel jaloers dat er hier geen Tiger in de buurt is! Dat is toch wel instant happiness :)
    Beterschap voor de zieke man!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah moet nou toch echt eens uit Friesland vertrekken richting een tiger geloof ik!!
    Super!!
    En beterschap aan je mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè om lekker te fröbelen.
    Leuke dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow ziekenboeg thuis dus..... Maar dat mag de pret niet weg nemen van alle mooie dingen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij jullie heeft inmiddels ook bijna iedereen het te pakken gehad of niet? Jij nog steeds de stabiele factor? Je hebt iig weer wat moois gemaakt, waar haal je de tijd en energie toch vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk appeltjes plakplastic!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijke kleuren..jippie de lente komt..euh is er al!

    BeantwoordenVerwijderen

¾